Spildt benzin
Fra : Wagner

Dato : 03-11-05 18:29

Mon ikke dette spørgsmål kan høre til her..?
Jeg har spildt benzin fra en utæt plastikdunk bag i bilen.
Hvordan fjerner jeg lugten?
Betrækket kan ikke fjernes.
vh
Wagner

Fra : holger

Dato : 03-11-05 20:39

luk døre op !

Fra : Max

Dato : 03-11-05 20:44

Hej

> Hvordan fjerner jeg lugten?

Kan det ikke gøres ved at lufte ud, evt. sætte en klods i klemme
og så binde bakklappen fast.

Mvh Max

Fra : Morten

Dato : 09-11-05 19:53

Pas på med at køre med åben bagklap hvis der er adgang fra bagagerummet til
kabinen. Der kan let suges udstødningsgas ind denne vej!

Mvh
Morten

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-11-05 17:59

"Wagner" <@> skrev i en meddelelse
> Mon ikke dette spørgsmål kan høre til her..?
> Jeg har spildt benzin fra en utæt plastikdunk bag i bilen.
> [...]

Tændstik?

Steen.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-11-05 19:39

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse

> "Wagner" <@> skrev i en meddelelse
>
> Tændstik?

Han brugte den sidste til at se om der var noget i tanken.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen