Reparation af hul i flise
Fra : JBK456

Dato : 03-11-05 16:20

Hej Alle.

Jeg har fået et hul i en badeværelsesflise (den er ikke revnet - men
et lille hul).

Da jeg ikke kan få en flise magen til de øvrige har jeg tænkt om der
er nogen der kender til noget der kan kommes i hullet så det fyldes og
bliver vandtæt.

Jeg tænker på noget a la plastisk træ som man jo kan bruge til
træværk.

Det kosmetiske gør ikke så meget da hullet ikke er særlig stort. Det
vil se pænere ud end en hel flise der afviger i farve.

Håber nogen har erfaring med dette.

Mvh

jesper

Fra : Klaus H

[...]