hasLayout
Fra : Martin Hintzmann

Dato : 03-11-05 15:35

Hej NG

Er det muligt via javascript at sætte hasLayout for IE?

Umiddelbart kan jeg ikke gøre det direkte, da det er en read-only property.
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/dhtml/reference/properties/haslayout.asp

Men kan det lad sig gøre på anden måde?

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 03-11-05 19:38

Du ændrer det ved at bruge en af disse CSS tags.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 03-11-05 19:45

Ups var lidt hurtig der.

Du ændrer det til true ved at bruge et af disse CSS tags:

display inline-block
height any value
float left or right
position absolute
width any value
writing-mode tb-rl
zoom any value

Hvad håber du at opnå?

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 04-11-05 13:26

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote:
> Du ændrer det til true ved at bruge et af disse CSS tags:

[snip css-egenskaber som sætter hasLayout i IE]

> Hvad håber du at opnå?

At sætte hasLayout via javascript... og det lykkes med
element.style.zoom = "1";

.... Takker

Jeg har et javascript som fade'r områder frem ved hjælp af opacity...
men IE kan kun sætte filter på områder som har hasLayout sat til true.

Jeg kunne selvfølgelig sætte det direkte i stylesheet'et, men områder
kan være mange forskellige områder, så der skal tilføjes meget i et
stylesheet, så jeg syntes det var bedre at det blev sat direkte i
javascriptet.

.... Endnu engang tak for hjælpen

--
Martin Hintzmann