Snore til persienner
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-11-05 13:44

hvor f...... køber man nye snore til sine persienner ?

Har træpersienner i "kirsebær" i hele hytten - snorene til at hejse med er
knækket i flere af dem.

Har forsøgt med en mail til producenten, men intet svar.

mvh
Bendt

Fra : Melanie

Dato : 03-11-05 15:51

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> knækket i flere af dem.
>
> Har forsøgt med en mail til producenten, men intet svar.

Prøv at kontakte nedenstående da det er dem der laver persienner eller en
forhandler fx Jysk. Der må være nogen der kan hjælpe dig. Held og lykke.
Mvh Melanie

Debel A/S
Bronzevej 8
8900 Randers
Tlf: 46 93 56 49

Ejnar Debel A/S
Bronzevej 8
8900 Randers
Tlf: 86 44 77 00
Fax: 86 44 78 20

Ejnar Debel A/S
Lysningen 6, Assentoft
8900 Randers
Tlf: 87 95 93 10

Ejnar Debel 2, All Seasons Products ApS
Bækvejen 12
8900 Randers
Mobil: 21 21 70 00

Fra : René Sørensen

Dato : 03-11-05 23:58

Det problem havde jeg også med nogle kirsebær persienner. Løsningen for mig
var at købe noget nylon snor i et byggemarked (jeg tror det var mursnor).

Nylon har den fine egenskab at man kan indfarve den. Prøvede med forskellige
farver, jeg tror jeg endte med noget (madlavnings) kulør fra køkkenet... Det
endelige resultat er ikke til at se forskel fra de andre.

Det er et rigtigt pillearbejde at sy snoren igennem persiennerne igen. Check
også hvorfor at den gamle snor blev slidt op ! Hos mig var der en skarp
'grat' som rev lidt i snoren.

Mvh René S