vigtigt!!!!
Fra : Thor

Dato : 10-06-01 07:29

yo
jeg har (endeligt) bestemt mig for at invistere i 2 bøger omkring flash5
den ene skal være en avanceret bog om flash generelt (ikke noget
beginnerstuff...) & den anden en rimelig letforståelig gennemgang af
actionscripting...dog gør det ikke noget hvis den får det hele med....
har gode erfaringer med feks. "learn VB in 21 days.." og ville derfor oxo
høre om der err kommet noget tilsvarende til actionscripting.....
hvis i har et godt bud på en beginner bog om php scripting er den oxo
velkommen
på forhånd tak.
Thor

Fra : Michael Peo

Dato : 10-06-01 09:28

Hej Thor!

Hvad angår den generelle bog om Flash5, så er der for mange at vælge imellem
til at jeg vil anbefale dig een bestem titel. Hvad angår bogen on
actionscripting, så er der kun en der er komplet. "Actionscript: the
definitive guide". En total gennemgang af ALT hvad der har med
actionscripting at gøre. Den starter helt fra bunden, så alle kan være med -
selv folk der slet ikke har programmeret før. Men tro ikke at det gør bogen
til en "kedelig begynderbog" - Der er masser af tunge sager, ex. osv.
Til bogen findes der et site lavet af forfatteren, hvor ex. kan downloades,
og du kan læse flere kapitler af bogen gratis. http://www.moock.org/asdg/

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk

Fra : Thor

Dato : 10-06-01 12:04

hej michael
jeg har lige bestilt bogen "Essential Flash 5 for Web Profess...", som også
skulle indeholde noget om actionscripting, så vil lige gennemlæse den inden
jeg køber en bog om AS.
har dog på fornemmelsen at det er rimeligt begrænset hvad den omhandler
indenfor det område......
jeg siger ihvertfald mange tak.
Mvh.
Thor

Fra : Michael Peo

Dato : 10-06-01 17:33

Velbekommen!
Det er selvfølgeligt en god ide at læse de gratis kapitler af bogen før du
køber den. Jeg har personligt haft meget stor glæde af dem, da de et et
super-godt opslagsværk, nå man lige sidder og skal ha' svar på et eller
andet.
/peo

Fra : Peter T.

Dato : 10-06-01 13:28

Jeg snublede over et glemt link i min favoritesmenu, som er blevet komplet,
siden jeg kiggede sidst:

<http://www.actionscripts.org/tutorials.shtml>

som ser rigtig rar ud. Jeg venter ihvertfald med indkøb af bøger indtil
videre. :)

Mvh. Peter T.

Fra : Thor

Dato : 10-06-01 21:17