Træbriketter
Fra : Kert Rats

Dato : 27-10-05 03:57

Jeg har søgt på webben og i diverse grupper - pris for 960 kg træbriketter
med brændværdi ca. 4300 kcal/kg er ca. 1500 kr. inkl. moms og levering.

Kender nogen her i gruppen til steder, hvor man kan få træbriketter endnu
billigere?

Venligst

Kert Rats

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-10-05 08:36

> Kender nogen her i gruppen til steder, hvor man kan få træbriketter endnu
> billigere?

I dit lokalområde kan der af og til være tilbud. Jeg har i Rema1000 og
Superspar (tror jeg det var) købt til 10 kr pakken ~1000 kr/ton
Men det kommer selvfølgelig an på om du skal have det leveret på din adresse

Mvh

Jesper.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-10-05 10:47

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med brændværdi ca. 4300 kcal/kg er ca. 1500 kr. inkl. moms og levering.
>
> Kender nogen her i gruppen til steder, hvor man kan få træbriketter endnu

Råd og dåd har i denne uge tilbud på briketter 1190,- for 1152 stk. De har
også tilbud på enkelte pakker, men jeg kan ikke lige huske prisen. Du kan
nok finde reklamen på www.minreklame.dk

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : Henning Lund

Dato : 27-10-05 10:52

> [...]
> moms og levering.
> Kender nogen her i gruppen til steder, hvor man kan få træbriketter

Ahem hvor i landet bor du, det er ikke helt ligemeget?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Kert Rats

Dato : 27-10-05 16:01

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Ahem hvor i landet bor du, det er ikke helt ligemeget?

Du har ganske ret: Jeg bor i 2610 Rødovre.
Undskyld min forglemmelse!.

Venligst

Kert Rats