Ca. pris på "Luksus-carport"
Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-10-05 12:10

Hej.

Med alle de forbehold jeg godt kender, er der så nogen der vil skyde på
en realistisk pris på følgende:

Dobbeltcarport incl. ca 24-18 m2 isoleret værksted.
Den ene side lukket
Saddeltag med Betontegl
Støbt gulv
Det hele i træ (selvfølgelig)
Udført i høj kvalitet - Tømrene skal kunne se bygherren i øjnene
efterfølgende
Udført i midtjylland inden for 6 måneder.

Alt skal laves, jeg ønsker selv kun at male.

Mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 24-10-05 12:23

Hej Jesper

> Med alle de forbehold jeg godt kender, er der så nogen der vil skyde på
> en realistisk pris på følgende:

Hvorfor spørger du ikke en tømmermester, han ved det
jo med sikkerhed.

Mvh Max

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-10-05 12:36

> Hvorfor spørger du ikke en tømmermester, han ved det
> jo med sikkerhed.

Hej

Har jeg gjort, men har fået en pris jeg ikke mener er rimelig.
Derudover kunne det jo være der var tømrermestre de kiggede i denne
gruppe der havde en ide til prisniveauet.

Mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 24-10-05 13:14

Hej Jesper

> Har jeg gjort, men har fået en pris jeg ikke mener er rimelig.

Så spørg en anden og se om der er forskel.

Mvh Max

Fra : .Kody

Dato : 24-10-05 14:48

"Jesper Hansen" <noone@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> efterfølgende
> Udført i midtjylland inden for 6 måneder.
>
> Alt skal laves, jeg ønsker selv kun at male.

Hejsa

Mit bud ville være ca. 175.000,-

Mvh.

Kody

Fra : Bagdad Bob

Dato : 24-10-05 17:20

> [...]
> efterfølgende
> Udført i midtjylland inden for 6 måneder.
>
> Alt skal laves, jeg ønsker selv kun at male.

omkring 150-200K

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 24-10-05 21:39

Hej Jesper. Jeg byggede selv en carport ( dobbel 36m2) og med 36m2 isoleret
værksted med støbt gulv og med højresning, ( og betontag ) så vi har
udnyttet 1 sal.
Det står mig i ca. 85000kr.
Det er så uden arbejdesløn. Og det er med 1kl træ.

Thomas

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-10-05 09:15

Thomas & Camilla wrote:
> [...]
> udnyttet 1 sal.
> Det står mig i ca. 85000kr.
> Det er så uden arbejdesløn. Og det er med 1kl træ.

Tak til alle, det var glimrende og brugbare info jeg nu kan arbejde
videre med.

Mvh

Jesper

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 25-10-05 11:31

Det lyder godt du kan bruge det.
En ting der kan anbefales, er hvis du selv vil lave det. Så kan du vælge at
bruge gebrugstræ til skelet. Det har jeg gjort. Jeg kørte ud på en
byggeplads, hvor de havde lavet nogen bruger og købte en del træ som intet
fejlede og sparede ca. 7-8000kr på det. Det kan dog ikke anbefales at bruge
det spær. Hvilket jeg dog gjord til min fortrygelse. Der er alt for meget
arbejde ved det.
Hvis du vøælger selv at lave den eller få en sort håndværker til det. Så
brug vinteren over til at samle matrialer ind. Der kan være gode penge at
spare.
Go fornøjelse.
Thomas
Fyn

Fra : O. Hansen

Dato : 25-10-05 12:18

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote in message

[...klip noget om byggematerialer]
> Hvis du vælger selv at lave den eller få en sort håndværker til det. Så
[klip...]

Du kan da ikke mene det alvorligt ... det med en sort håndværker?

vh Ove Hansen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-10-05 12:27

> Du kan da ikke mene det alvorligt ... det med en sort håndværker?

Personligt er jeg fuldstændig ligeglad med hudfarve, bare de laver det
ordentligt, til den rigtige pris og afleveret på det rigtige tidspunkt.
Diverse racistiske fordomme forsøger jeg at undgå.

Mvh

Jesper

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 25-10-05 17:19

Hej Skattefar.
Jo, HVORFOR IKKE??? Du får det til, at lyde som noget kriminelt.!!
Det er jo Jespers helt egen valg.

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 28-10-05 22:20

> [...]
> efterfølgende
> Udført i midtjylland inden for 6 måneder.
>
> Alt skal laves, jeg ønsker selv kun at male.

Hvormeget skal du egetlig give i det tilbud du har fået ?

Prøv at læs på http://www.j-a.dk der er materiale prisen for træværket ca.
40.000kr
Støbning af fundament koster 1000-1100kr pr kvm.
så mangler der isolering, El, og den største del er vel montage.
Mit gæt: Nøgle færdig = 150.000Kr

Mvh Peter A. Jensen

Prøv på