Hvor finder jeg en passende vase?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-10-05 19:16

Mine Jordskokker står med et par meget pæne blomster, og dem vil jeg gerne
have ind. Men hvor finder jeg en vase, der passer til 3 meter høje blomster?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 23-10-05 19:26

Hej Preben

> have ind. Men hvor finder jeg en vase, der passer til 3 meter høje
blomster?

Hvis du har blomster nok, ja så måske en mælkejunge :)

Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-10-05 20:13

> Hej Preben

> blomster?
>
> Hvis du har blomster nok, ja så måske en mælkejunge :)

Så mangler jeg bare at skære et hul i loftet.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 23-10-05 20:22

Hej Preben

> Så mangler jeg bare at skære et hul i loftet.

Du stiller den bare ude i hall'en ved siden af trappen op
til første sal, så slipper du for hullet :)

Mvh Max

Fra : Jeanette Thorup

Dato : 26-10-05 10:40

--
Kan også overveje at skære noget af stilken i stedet for i
loftet

Fra : Max

Dato : 26-10-05 15:52

Hej

> Kan også overveje at skære noget af stilken i stedet for i
> loftet

Typisk nu om dage, altid vælge de nemme løsninger :)

Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-10-05 23:31

"Jeanette Thorup (slet X86P4)" <jeanette.thorup@X86P4mail.dk> skrev > --
> Kan også overveje at skære noget af stilken i stedet for i
> loftet

Ja, tak men hvem siger at motorsaven kan klare det....

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen