Pomeranian
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-10-05 22:32

Min far har lige mistet sin pomeranian pga sygdom.
Er der nogen der kender opdrættere der har denne race??? Har ledt og ledt på
google men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget.

Linda

Fra : jopa

Dato : 31-10-05 22:41

Linda Hedegaard Jensen skriblede bla:
> Min far har lige mistet sin pomeranian pga sygdom.
> Er der nogen der kender opdrættere der har denne race??? Har ledt og
> ledt på google men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget.

http://home6.inet.tele.dk/pomsen/
Der er vist en hvalpeliste

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Estrid Heldager

Dato : 02-11-05 19:35

www.spidshundeklubben.dk er der hvalpeliste over de FCI-gruppe 5- racer
der ikke har egen specialklub.

--
MVH
Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk
http://home9.inet.tele.dk/heldager
"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43668d60$0$8068$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : x Vuf x

Dato : 06-11-05 00:44

Prøv at henvende dig her: http://home6.inet.tele.dk/pomsen/

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP