MS Windows
briani 27239
Mangelfuld opstart?
Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 08:24

Hey ng. Har for nyligt installeret XP Home på det gamle dyr og alting kører
nogenlunde okay, bortset fra at Windows nøjes med at starte Zonealarm og
Antivirus. For at få de øvrige programmer (bla. Spywareguard) som er
configureret til at starte med windows frem i tray, skal jeg lige logge af
og på igen, ellers vil de ikke frem under nogen omstændigheder. Hvad i
alverden kan det skyldes?

Mvh. Finn

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 10:17

"Finn Holbek" <fholbek"skrivsnabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er configureret til at starte med windows frem i tray, skal jeg lige
> logge af og på igen, ellers vil de ikke frem under nogen omstændigheder.

Jamen så er det da godt jeg selv fandt ud af at det handlede om hvorvidt
programmer er installeret i "all users" eller "common user".

§