MS Windows
briani 27239
cdromdrev væk
Fra : silent

Dato : 30-10-05 20:49

Hej

lige pludselig en aften forsvandt min dvdbrænder og min dvd +mine scsi
cdrom+brænder men ikke mine scsi harddiske,hvad fanden er der sket,har
prøvet alt undtagen genins

Fra : kenzo

Dato : 30-10-05 21:30

> lige pludselig en aften forsvandt min dvdbrænder og min dvd +mine scsi
> cdrom+brænder men ikke mine scsi harddiske,hvad fanden er der sket,har
> prøvet alt undtagen genins

har du prøvet systemgendannelse ?

Fra : silent

Dato : 30-10-05 21:36

ja det virkede desværre ikke

Fra : Lars HT

Dato : 30-10-05 21:59

"silent" <fin@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej
>
> lige pludselig en aften forsvandt min dvdbrænder og min dvd +mine scsi
> cdrom+brænder men ikke mine scsi harddiske,hvad fanden er der sket,har
> prøvet alt undtagen genins

Du har sikkert netop afinstalleret et program med egen brænder-funktion
indbygget!??

Dette er sikkert løsningen:

Husk backup af RegDB-Nøgler først!

To resolve this behavior, follow these steps:
Start Registry Editor (Regedt32.exe).
Locate the UpperFilters value under the following key in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro
l\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

On the Edit menu, click Delete, and then click OK.
Locate the LowerFilters value under the same key in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro
l\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

On the Edit menu, click Delete, and then click OK.
Quit Registry Editor.NOTE: After you remove the Upperfilters value and the
Lowerfilters value, if you notice lost functionality in a particular
program, such as CD recording software, you may need to reinstall that
software. If the problem recurs, consult with the software vendor for
assistance.

Link http://www.cdrom-guide.com/forums/showthread.php?p=1510899#post1510899

Fra : Jack

Dato : 31-10-05 09:44

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> To resolve this behavior, follow these steps:
> Start Registry Editor (Regedt32.exe).
> Locate the UpperFilters value under the following key in the registry:

Den har jeg også været på et par gange.. og det hjalp, men hvad f.... er
det der gør at det sker ?? nogen gode bud, så jeg kan undgå det igen, det er
ikke altid man lige har vejledning ved hånden.

Fra : Lars HT

Dato : 31-10-05 10:28

"Jack" <gopot****@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> det der gør at det sker ?? nogen gode bud, så jeg kan undgå det igen, det
> er ikke altid man lige har vejledning ved hånden.

Jeg ved det ikke - har ikke forstand på det!

Jeg har lavet en folder med underfoldere, hvor jeg i tekstfiler gemmer alle
de gode råd og triks, som jeg tidligere har haft brug for.

Lars

Fra : hcma

Dato : 31-10-05 09:45

"silent" <fin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> lige pludselig en aften forsvandt min dvdbrænder og min dvd +mine scsi
> cdrom+brænder men ikke mine scsi harddiske,hvad fanden er der sket,har
> prøvet alt undtagen genins

det kunne være dette: http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no49
m v h
hcma