Klder fra Excel til Word 2003
Fra : Nederbasse

Dato : 01-11-05 13:20

Hej

Jeg har et Excel regneark med 2 sum felter som jeg gerne vil have kædet til
2 tabelceller i et Word doc.
Det skal være sådan at de 2 celler i Word bliver opdateret når der rettes i
regnearket
Jeg har checket hjælpen men kan kun finde noget om brevfletning og etiketter

Hvordan gør man ?

Det er Office 2003

LarsN

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-11-05 15:29

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regnearket
> Jeg har checket hjælpen men kan kun finde noget om brevfletning og

Start Word og Excel. Lav din tabel i Word. Kopier den første regnearks
celle fra Excel arket. Placer markøren i den relevante tabelcelle og vælg
Rediger - Indsæt speciel. Vælg Formateret tekst. Marker Indsæt kæde. og klik
på OK. Gentag for den anden celle.

Jan