56k modem internt i en pentium 133
Fra : Morten Pedersen

Dato : 09-06-01 22:29

Hej NG!

Jeg har lidt problemer med et internt modem der hedder conexant, og det vil
ikke køre sammen med en pentium 133. Den kommer med en fejlmeddelse hvor dan
skriver "MMX Failed!" Nogen der kan hjælpe, mig med mit problem!!

- Morten Pedersen

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-06-01 08:25

Der er tale om et såkaldt winmodem som minimun kræver at du har mmx på din
cpu, hvilket jeg ikke mener at en gammel p133 har.

Fra : Morten Pedersen

Dato : 10-06-01 08:55

TAk for svarene!!

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-06-01 23:24

"Morten Pedersen" <jpeuro@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dan
> skriver "MMX Failed!" Nogen der kan hjælpe, mig med mit problem!!

Køb et andet modem, eller en MMX CPU, hvis dit bundkort understøtter det.
Det modem du har nu vil ikke køre uden MMX. Jeg tør ikke sige, om, der evt
findes en patch, der kan snyde den, men jeg er ret sikker på, at du ikke vil
få noget godt resultat, da et modem af den type tager temmelig meget af
maskinens ressourser, også på større computere.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.