w2k og HP890c problemer...
Fra : Peter

Dato : 09-06-01 21:16

Jeg forsøger at installere ovenstående printer på en w2k dk pro med SP1. Jeg
har valgt tilføj printer, men min pc vil ikke autodetecte den. Istedet
vælger jeg den selv fra printerlisten, men herefter får jeg fejlen:

"Printerdriveren blev ikke installeret. Installationen kan fuldføres."

Samme printer har fungeret fint under win98.

Har I nogen forslag? Kan man evt. hente driveren somewhere? HP´s hjemmeside
indeholder ikke 890-drivere til 2000 - disse skulle være inkluderet i w2k.

På forhånd mange tak

Peter Torp

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-06-01 22:12

"Peter" <futurama@mail.telex.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjemmeside
> indeholder ikke 890-drivere til 2000 - disse skulle være inkluderet i w2k.

Prøv lige og se, om printeren står som "Ukendt enhed" eller lign. i
enhedshåndtering. Det gør min egen Photosmart P1000. Jeg skal altid gå den
vej og "sige" "Opdater drivere" for at få det til at virke. Dog er der den
forskel, at din printer jo rent faktisk burde være direkte understøttet i
W2K, hvilket min ikke er, så jeg bruger drivere hentet fra HP. De var ikke
ude, da jeg købte printeren, så til at begynde med kørte jeg på W2Ks egne
drivere til DeskJet 895, og det kørte fint, bortset fra, at jeg så ikke
havde understøttelse til den indbyggede flashkortlæser.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.