DVD drev og kernel 2.2.14
Fra : "René Nielsen"

Dato : 09-06-01 18:15

Hej NG.
Jeg sidder nu med et dvd drev, som jeg gerne vil til at bruge, men jeg
har fundet ud af (via linuxvideo.org) at jeg skal opgradere til kernel
2.4 da 2.2 ikke understøtter DVD, men da jeg ikke kan opgradere hjælper
det mig ikke særlig meget, jeg så så at man kan patche sin 2.2 kernel
med noget, som sagt så gjort, men den siger så, at patch ikke er en
kommando, og ganske rigtigt, den er nemlig ikke nogle steder på mit
system, så hvor finder jeg denne henne...?

Hilsen
René

Fra : Kent Friis

Dato : 09-06-01 20:07

Den Sat, 09 Jun 2001 19:14:51 +0200 skrev René Nielsen:
> [...]
>har fundet ud af (via linuxvideo.org) at jeg skal opgradere til kernel
>2.4 da 2.2 ikke understøtter DVD, men da jeg ikke kan opgradere hjælper

Hvorfor kan du ikke det?

> [...]
>kommando, og ganske rigtigt, den er nemlig ikke nogle steder på mit
>system, så hvor finder jeg denne henne...?

På installations-CD'en under "development".

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr/

Fra : "René Nielsen"

Dato : 09-06-01 23:21

I artiklen <9fts5b$lib$6@sunsite.dk>, skrev "Kent Friis"
<kfr@fleggaard.dk> følgende:
> Hvorfor kan du ikke det?
Mit PPP virker ikke... (det er et problem, som jeg har spurgt om hjælp
til her, men alle forslag var min maskine ligeglad med...

> På installations-CD'en under "development".
Det må jeg prøve... takker..

Hilsen
René