Word!!
Fra : S@ndman

Dato : 09-06-01 16:34

Hejsa,

Jeg bruger Office2000 og har fået overskrevet et dokument, hvordan kan jeg
genskabe det, det er meget vigtigt. Jeg bruger win2000 prof., hvis det kan
hjælpe....

Hjælp, det var nogle eksamensnotater....!!!!!!!!!!!!!!

Jimmy

Fra : Claus Pehrsson

Dato : 10-06-01 12:30

Indlæs din backup. Og hvis du ikke ta'r backup af de vigtige data, så var
det måske på tide at lære det!!!

mvh
Claus

Fra : pre

Dato : 10-06-01 19:48

Kun held og kreativitet kan klare det problem. Hvis det tabte doku er
skrevet/gemt i flere omgange kan der ligge gamle kopier, som regel med
titler der starter med ~. Typisk vil disse filer ligge i T.I.F-folderne,
eller TEMP og nogle af dem kan være svære at læse. Tjek i øvrigt
hjælpeteksterne, O2K skal efter sigende være avanceret på området.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 11-06-01 11:19

S@ndman <sandman@ofir.dk> skrev i en news:9ftfmf$27hc$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> hjælpe....
>
> Hjælp, det var nogle eksamensnotater....!!!!!!!!!!!!!!

Hvis det du har sat word op til at den altid skal oprette en sikkerhedskopi,
er det muligt at der i mappen ligger en fil der hedder det samme som dit
dokument, men med *.wbk bagefter. DEt kan være en lidt ældre kopi, men det
er bedre end ingenting.
Havde selv brug for det i sidste uge, hvor der gik noget galt i mit 40
siders eksamensprojekt, hveldigvis kunne jeg redde det. :-]

Funktionen slås forøvrigt til under Funktioner -> Indstillinger ->
fanebaldet gem -> og så sæt kryds ud for "opret altdi sikkerhedskopi.

--
// Søren Hjelholt

- Hvis du tror du ved alt, ved du intet !!!