Positivitet
Fra : Peter Holmgren

Dato : 26-10-05 10:23

Jeg har taget initiativet til at oprette en overvejende positiv gruppe et
sted der kaldes "Mingler". Selvom Mingler er mange ting, vil jeg nu kun
koncentrere med om denne ene gruppe: http://www.mingler.dk/group/debatten

Håber den kan blive en positiv pause i hverdagen

--
Metta Cittena

Peter Holmgren
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : AF

Dato : 26-10-05 17:54

Peter Holmgren skrev i news:EWH7f.25$L94.20@news.get2net.dk

> Jeg har taget initiativet til at oprette en overvejende positiv gruppe et
> sted der kaldes "Mingler".

Og hvad handler så den gruppe om?

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-10-05 18:07

AF wrote:
> Peter Holmgren skrev i news:EWH7f.25$L94.20@news.get2net.dk

> Og hvad handler så den gruppe om?

Subjekt velsagtes, tror du ikk'!?

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Britt Malka

Dato : 26-10-05 19:39

On Wed, 26 Oct 2005 19:06:53 +0200, Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote:

>Subjekt velsagtes, tror du ikk'!?

Næ, det stod faktisk i mailen: Debat.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : AF

Dato : 26-10-05 20:05

Britt Malka skrev i news:aajvl1h767q2i28h88gem05gahpb8h1g75@4ax.com

> Næ, det stod faktisk i mailen: Debat.

Positiv debat om Brit's og Co negativitet over for den positive kristendom?

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-10-05 22:05

AF wrote:
> Britt Malka skrev i news:aajvl1h767q2i28h88gem05gahpb8h1g75@4ax.com

> Positiv debat om Brit's og Co negativitet over for den positive kristendom?

Andresen fro fa'en! Så kender vi dig igen. Du er sgu altid så neg!!!

Hvad med noget lys-terapi?

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Cyril Malka

Dato : 27-10-05 00:39

Benny Bomstærk wrote:

> Andresen fro fa'en! Så kender vi dig igen. Du er sgu altid så neg!!!
> Hvad med noget lys-terapi?

Behøves ikke... Han HAR set lyset!

(og har været forblændet lige siden ;-> )

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... The early worm deserves the bird.

Fra : AF

Dato : 27-10-05 10:01

Cyril Malka skrev i news:43601376.4020908@nytestamente.org

> Behøves ikke... Han HAR set lyset!
>
> (og har været forblændet lige siden ;-> )

Men dog heldigvis ikke så forblændet Cyrill og hans klan.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-10-05 22:03

Britt Malka wrote:

> Næ, det stod faktisk i mailen: Debat.

jamen, så er det jo positiv debat!

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Britt Malka

Dato : 26-10-05 22:05

On Wed, 26 Oct 2005 23:02:47 +0200, Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote:

>jamen, så er det jo positiv debat!

Bingo

Det *var* den i hvert fald. Nu må vi se, om den holder til en kristen
invasion.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 26-10-05 22:16

Britt Malka wrote:

> Bingo
>
> Det *var* den i hvert fald. Nu må vi se, om den holder til en kristen
> invasion.

Nu er det mig der siger LOL!!!

Den her gruppe kunne passende hedde dk.livsholdning.mavesur - mavesyren
kommer af altid at rende og lede efter svar der ikke findes.

Men det er livet for kort til, og er der et svar, skal jeg nok få det,
hvis jeg har brug for det! Hver ting til sin tid.

Hvis jeg sku bruge livet på noget udsigtsløst, ville jeg osse bli mavesur.

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Britt Malka

Dato : 26-10-05 23:05

On Wed, 26 Oct 2005 23:16:18 +0200, Benny Bomstærk <bom.st@erk> wrote:

>Men det er livet for kort til, og er der et svar, skal jeg nok få det,
>hvis jeg har brug for det! Hver ting til sin tid.

Det tror jeg, at du har ret i. Det er vist ikke alle, der får det, men
de, der gør, ja, de får det

Og det må jo så være det rigtige for dem.

>Hvis jeg sku bruge livet på noget udsigtsløst, ville jeg osse bli mavesur.

He, he, jeps og være usikker og hudløs over for kritik.

Fra : Vidal

Dato : 27-10-05 16:49

Soren Mosegrxx wrote:
> [...]
> hvis jeg har brug for det! Hver ting til sin tid.
>
> Hvis jeg sku bruge livet på noget udsigtsløst, ville jeg osse bli mavesur.

Det er underligt så, du altid er her, parat til en kommentar om dit
og dat (kender du betydningen af det udtryk?).

Hvorfor spilde tiden i denne udsigtsløse gruppe? Gå da ind i
dk.barnagtighed, den passer bedre til dit temperament.

--
Venlig hilsen,

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 27-10-05 17:55

Vidal wrote:

> Det er underligt så, du altid er her, parat til en kommentar om dit
> og dat (kender du betydningen af det udtryk?).

mener du "dit og dat", "dit" eller "dat"

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Vidal

Dato : 27-10-05 20:28

Benny Bomstærk wrote:

> mener du "dit og dat", "dit" eller "dat"

Ja, helt klart ...

Når det nu er så kedeligt og udsigtsløs, hvorfor så
beskæftige sig med det? Såvidt jeg har forstået, har du
skrevet en hel bog, der vistnok bruger ord og personer
taget fra det kristne univers. Er det ikke sandt?

SorenMosegxxx:

Er du så blevet det? Det er jo det, du gør her.

Din mening om kristendommen står vist lysende klart for dem, der
har fulgt din 'karriere' på usenet. For mig er det måske interessant,
hvorfor du i det hele taget beskæftiger dig med kristendom. Kristne
kan jo umuligt udgøre nogen trussel mod dig, og dine meninger er
hverken nye eller revolutionerende. Det er alt sammen sagt før.

Du mener, kristne er en flok dødbidere og det er helt OK, at du
har den mening. Men at forsøge at gøre det til karriere, er det
ikke for uinteressant? Det er ihvertfald udsigtsløs. Der er
så meget andet, der kunne være langt mere interessant og nyt
at forsøge at gøre op med. Og langt mere fremmende for den
skrantende karriere.

Danskere er generelt simpelthen for ligeglade med kristendommen til,
du kan få den reaktion, du ønsker.

Hvis du virkeligt vil gøre dig interessant, kunne du jo f.eks.
offentligt tage din optagethed af børneporno og pædofili op.
Eller du kunne gå til angreb på den muslime verden, måske endda
kombinere det med pædofilien, så kommer reaktionen ganske sikkert.

Det vil hæve din karriere op på et helt andet plan og vil kunne
ramme forsiderne. Og det er vel det, du gerne vil, ikke? Men det bliver
måske for farligt for dig, hvis nogen virkeligt tager dine provokationer
alvorligt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 27-10-05 21:51

Vidal wrote:

> [...]
> ramme forsiderne. Og det er vel det, du gerne vil, ikke? Men det bliver
> måske for farligt for dig, hvis nogen virkeligt tager dine provokationer

er det biblen du taler om? I så fald takker jeg ydmygt for tilliden.....
så megne gantasi evner jeg dog ikke!

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Britt Malka

Dato : 28-10-05 12:45

On Thu, 27 Oct 2005 21:28:27 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Eller du kunne gå til angreb på den muslime verden, måske endda
>kombinere det med pædofilien, så kommer reaktionen ganske sikkert.

Åh, det med pædofili kan vist ikke rigtig ruske op i danskerne.

Jeg så en udsendelse, eller var det en helt serie? Der var en
journalist, der havde infiltreret miljøet. Han havde nærmest kvalme af
det (kan jeg godt forstå).

Men hvad blev reaktionen i Danmark?

Er loven blevet strammet?

Er de pædofiles forening blevet nedlagt?

Næ, det hele er blevet syltet ind i brun sovs og hygge som sædvanligt.

Islamisterne, derimod. De er ret hurtige at vække. Bare se, da JP
ville tegne Muhammed.

Fra : Vidal

Dato : 28-10-05 05:36

Benny Bomstærk wrote:

> så megne gantasi evner jeg dog ikke!

Det er da ellers en kreativ stavning, der tyder på
megen fantasi.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 28-10-05 07:09

Vidal wrote:

> Det er da ellers en kreativ stavning, der tyder på
> megen fantasi.

du går for meget i detaljer - og snakker udenom!!

--

BB

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta