Nødhjælp til Pakistans jordskælvsramte
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-10-05 10:28

"Jesus-loves-you" skrev
4615 news:f152f.70238$Fe7.238474@news000.worldonline.dk

[ ... Jos.6,18; 7,26 ... ]

Også Dansk Europamission samler nu ind (12. okt. 2005) til hjælp for ofrene
for jordskælvet og de forfulgte kristne i Pakistan.

Hvis du vil hjælpe dine medmennesker, kan du sende et beløb på giro 808-2200
eller BG Bank reg.nr 3140 konto 808 2200.

Selv al-Qaeda's næstøverste leder opfordrede i går mennesker verden over til
at hjælpe Pakistans nødlidende, så alvoren ér gået op for folk (man kan dø
af skidtet i svinestien, see file 4667).

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-10-05 12:01

"Jesus-loves-you" skrev
4668 news:HVm7f.71694$Fe7.245422@news000.worldonline.dk

[ ... Jos.6,18; 7,26 ... ]

> ... (man kan dø
> af skidtet i svinestien, see file 4667).

Hmm ... dette må vist lige præciseres: