Massehysteriet mod sex og mænd raser!
Fra : Ulrich Valera

Dato : 07-10-05 12:39

Massehysteriet mod sex og mænd raser!

Da mænd aldrig har haft noget imod sex, kan hysteriet altså kun komme ét
sted fra - nemlig fra hysteriske kvinder.
Hysteri har jo altid været - og er - en stærk kvalifikation hos
kvindemennesker.

De er nu i færd med at overreagere efter i mange år ikke at have været
ligestillet i løn- og arbejdsvilkår.

Det er korrekt, at de ikke altid er blevet behandlet pænt af en del
mænd.

Men nu kommer så sandelig også hævnen!

Kvinderne har holdt deres indtog overalt og ligestillingen er nu en
uligestilling.

Kun i nyhedsgrupperne, på session og som værnepligtige ses aldrig
kvinder.
De er til møder i Kvindesagsforeningerne og dér bliver der ALDRIG krævet
værnepligt for kvinder!
Kravleriet i mudderpøle og forstyrrelse af job og forhold må mændene
gerne beholde!

Prøv at tjekke kvindeantallet på offentlige kontorer og institutioner!

Det myldrer med kvinder af den galsindede og agressive type, der den
onde-lyneme nok skal gøre det klart for mændene, at deres tid som
overhoved er grundigt forbi!

Det er svært at finde en mand disse steder. Der er som regel kun ham,
der skruer pærer i.
Denne videnskab har underligt nok stadig ikke vundet indpas hos
kvinder -

Efterhånden vil mænd blive helt fortrængt fra masser af jobs og vil
blive en slags hjemmegående tyende.
Altså en holdt mand, ligesom man i de varme lande holder kameler.

Fx.: Mandlige pædagoger kan faktisk ikke længere arbejde i
børneinstitutioner eller skolernes små klasser.
Hysteriske mødre nærer den største mistillid til disse mandspersoner,
der legalt kan rage på deres børn.
Hvornår er det grænseoverskridende? Hvad skal mandepædagogen gøre, når
en unge har skidt i bukserne? Da han ikke kan røre ungen, må han jo
tilkalde moderen fra hendes arbejde - eller måske Brandvæsenet?

Der er al mulig grund til her at overreagere!
Mandepædagogen har ikke en chance, hvis moderen skulle finde på at klage
over eller anmelde ham for grænseoverskridende adfærd. Altså
grænseoverskridende af HENDES grænser!

Her er det, at kvinderne bliver til Gud selv -.

Det er nemlig helt umuligt for mænd at frigøre sig for urigtige
beskyldninger.
Hvis en kvinde har fremsat dem, er han færdig med at arbejde i
institutionen og i den branche!
- Også selv om han virkelig var og er helt uskyldig!

HUN vil altid få ret! - Tillykke med det perfekte våben!

- Men forøvrigt er kvinder jo også de bedste fædre -

Ulrich Valera
Pæremontør

Fra : John Schmitt

Dato : 07-10-05 13:42

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> HUN vil altid få ret! - Tillykke med det perfekte våben!
>
> - Men forøvrigt er kvinder jo også de bedste fædre -

Jeg kommer mest her i NG for at få et godt grin - tak Ulrich for din
pærevælling; som mandlig lærer/pædagog har jeg aldrig haft problemer, har
haft tusinder af børn på skødet, kysset og krammet børn - så dit
rædselsbillede må være 10.000 % overdrevet - uden at det fremmer
forståelsen. Du læser for meget Ekstrablad og for lidt avis.

Men endnu en gang tak for grinet!

JS

Fra : Vidal

Dato : 07-10-05 14:57

Ulrich Valera wrote:

Hvorfor krydsposter du dine politiske betragtninger til
denne gruppe? er du en slags Bo Warming?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-05 20:13

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Ulrich Valera wrote:
>
> Hvorfor krydsposter du dine politiske betragtninger til
> denne gruppe? er du en slags Bo Warming?

Usenet forbedres, når en ng ikke er en indesluttet klub uden sans for
tværfaglighed

- forklar hvad skulle skade ved at adlyde fundatsens anbefalinger af
X-post?

HER LIDT SOM VIDAL OFTE HAR VÆRET OT OM, og derfor er det ikke OT nu

Afhøringstemaer fra forsvarsadvokat og korte svar fra BW

1.. Er det korrekt forstået, at du havde en annonce i Berlingske
Tidende søndag den 22. maj 2005 vedr. udlejning af taglejligheden i
dit hus på Nørrebro?
Ja. Der har stået hvormange rum og kvadratmeter og lignende i både Den
Blå Avis og SøndagsBerlingske. Det var gået på i mange uger og rygtet
havde spredt sig og der var opslag på mit plankeværk om at jeg udlejer
især med henblik på at lejer har råd til senere at købe den øverste af
mine to ejerlejligheder. Jeg er en meget omtalt person i kvarteret.

2.. Var der god respons på annoncen?
Cirka ti af de dobbelt så mange opringere kom og besigtigede, især
kl 1900 hvor jeg søger at samle det.
3.. Kom der folk for at se taglejligheden samme dag?
1.salslejlighed med tilhørende 2.sals hems og egen tagterasse er
attraktiv pga beliggenhed nær Nørrebros Runddel og egen solrig have
mod stillevej - denne deles mellem lejer og min kone og jeg og vore
børn.
4.. Hvor mange?
Cirka 20 ringede, cirka 10 kom

5.. Husker du, at der den pågældende søndag kom en sort pige for at
se lejligheden?
Det havde jeg glemt, da politiet dagen efter besøgte mig, men de
mindede mig om det. Ofte er mange af dem, der kommer etniske men har
skjult det i telefonsamtalen. Jeg er åben for, at især ikke muslimer
og fremmedkulturelle med dansk samlever kan være OK som naboer for min
kone og mig.
6.. Havde du mulighed for vise hende lejligheden, da hun kom første
gang? (sad i forhaven med to andre personer)
Et lovende bekendtskab "merkonom Vagn og socialrådgiver-kone" drak
kir med mig i haven, da hun kom en times tid senere end aftalte
tidspunkt kl 1900
Jeg bad hende komme igen om godt en time og hun kom, siger politiet,
cirka kl 22.

7.. Kom hun tilbage senere? Ja
8.. Hvordan forløb fremvisningen, så hun lejligheden?
Helt normalt, jeg lirede de sædvanlige facts af mig og nævnte mine
særheder incl. at jeg reklamerer for DF på plankeværket - og at man
ikke behøver være enig med mig, blot man er tolerant overfor mit
synspunkt. Det siger jeg til alle.
9.. Var hun interesseret i lejligheden?
Det husker jeg ikke - når man har ti besigtigelser på en dag og een
bestemt (Vagn og frue) er den der tænder) så husker man ikke de
øvrige.
10.. Sagde hun farvel, inden hun gik?
Folk plejer at være høflige, jeg husker ingen detaljer. Havde nogen
løbet derfra, mens jeg var indenfor hørevidde, ville jeg have bemærket
det og jeg bemærkede intet unormalt. Jeg har perfekt hukommelse og
ingen psykiske sygdomme.
11.. Kom der flere for at se lejligheden, efter at hun var gået?
Nej
12.. Hvordan var du klædt den pågældende dag?
Året rundt har jeg shorts og bare tær - det har jeg haft siden
Ulandsarbejde i Zambia og Afghanistan for Danida 1972-76. De næsten
alle indvandrere er konventionelle kan det have været anstødeligt og
blevet rodet sammen i pigens sind til en blufærdighedskrænkelse.
13.. Var der gylp i dine shorts?

Det husker jeg ikke - jeg har en halv snes shorts, der flyder rundt
omkring i huset og halvdelen har gylp og halvdelen har ikke. Når jeg
skal være sammen med folk jeg ikke kender, passer jeg altid på at gylp
er lukket - og er det møde med mange og ikke her har jeg sko på

14.. Var din kone hjemme under fremvisningen?
Det vil jeg mene, det er hun næsten altid

15.. Er din kone af dansk baggrund?
Noriko Sugishita er oversygeplejerske fra Tokyo og vi giftede os
1993 og blev af økonomiske grunde proforma skilt, da uigenkaldelig
opholdstilladelse var opnået efter 3 år, men har hele tiden levet
sammen - hendes mange katte, der er hendes "børn", kan kun leve med
adgang til min have.
16.. Er det korrekt forstået, at du er politisk aktiv på
højrefløjen? ("Glistrup-mand")

Siden jeg kom hjem fra ulandsarbejdet har jeg været FRP-aktiv og efter
partiets død ved valget 2001 har jeg propaganderet for DF.

17.. Blev pigen under sit besøg opmærksom på din politiske
aktivitet; jeg tænker særligt på om du havde særlige blade, plakater
på plankeværket el. lign. liggende fremme?
Det ses tydeligt på hus, plankeværk og fremlagte tryksager og aviser
ved haveindgang når man kommer. De fleste siger, at det intet betyder
for et lejemål - jeg mindes ingen ekstraordinær snak om det ved denne
besigtigelse.

DISSE SPØRGSMÅL FINDER JEG BASALE OG YDERLIGERE FINDER JEG DET VÆRD AT
OVERVEJE FARLIGE SPØRGSMÅL SOM FØLGENDE

18.. Har du nogensinde givet anledning til at man kunne tro du har
blotter eller ekshibitionist tendenser?
Min civilingeniør-far var fra et professorhjem med megen selvtillid og
derfor selvstændighed og afstandstagen fra fremmedgørelse, så han var
erklæret nudist. Det er jeg også, men aldrig så det støder nogen, der
ikke vil stødes. Jeg går nøgen i min meget højt tilgroede og
plankeværkede have og de få naboer/genboer, der kan se mig, har jeg
diskuteret om det kan genere, og de har erklæret sig ligeglade.

Når folk banker på min dør, og jeg ikke venter gæster (som fx. 22 maj
2005 kl ca 2200) , er jeg ofte uden benklæder ( men overkrop dækket,
da jeg har gigt og plages af træk ved skuldre og overarme). Få måneder
inden valgte et biblioteksbud, der månedligt bringer og henter bøger,
at tage anstød (uden at oplyse til mig) og udbringning ophørte, men da
jeg klagede over dette, fik jeg forklaringen og udbringning kom straks
igang igen med undskyldning fra biblioteksledelsen. Ingen har
nogensinde set mit lem gennem dør, for jeg åbner en sprække for
hurtigt at besvare ærinde, og står skævt så man kun indirekte af min
krops bevægelser kan se at jeg tager shorts på, mens jeg besvarer
spørgsmål om vedkommendes ærinde.

Rygter om biblioteksbuddets uundskyldelige overreaktion kan være nået
til den sorte besigtigende dame, og en fjer bliver til fem høns, og er
hun politisk aktiv som antiracist, har hun haft motiv til falsk
anmeldelse - som jeg har anmeldt hende for til politiet samme uge,
hvor jeg havde besøg af to betjente, der foregav at tro på
afrikanerindens usande historie.

19.. Forstår du, at nogen kan krænkes af, at ikke alle er normalt
påklædt altid?
Jeg finder intolerance urimelig, og mener at forskellighed er et gode
for ethvert samfund.

Sålænge vi har forbud mod nudisme, bør anmeldelser kun tages
alvorligt, hvis personen er ekshibitionistisk med erotiske overtoner,
hvad usexede, gamle overvægtige mig aldrig er. Kun hvis blottelse har
chikanøs karakter, kan irritation og forargelse evt. undskyldes.

Politiken har skrevet, at idag er alle politivedtægter tolerante
overfor solbadning og strandbadning, der sker nøgen, når blot man ikke
promenerer nøgen, og man klart kun er motiveret af egen bekvemmelighed
og dovenskab.

Det er svært at forestille sig en pensioneret gymnasielærer som mig
havende kritisable motiver, så denne sag burde ikke være rejst.

20 . Hvordan kan du være sikker på at du ikke var delvis upåklædt da
anmelderen ankom til din hoveddør for at besigtige lejligheden ovenpå?

Da jeg drak kir og snakkede længe med Vagn og socialrådgiver, som var
meget interesseret i lejligheden og jeg i dem, så var jeg naturligvis
tækkelig påklædt under dette møde. Når jeg en sen og kølig maj-aften
går indendørs efter de er gået, og jeg regner med at en ekstra
besigtiger vil ankomme, ville det være utænkeligt, at jeg tog
benklæderne af.

20.. Betjentene fandt det sandsynligt at du trak dit lem frem, fordi
du "har 6 domme for racisme". Hvad er din kommentar til det?
Mine 3 bødestraffe for kulturracisme er helt som Glistrups domme. Hen
er heller ikke bioracist som Churchill, Kipling og Hitler var. Jeg
har intet mod enkeltpersoner med afvigende etniske træk. Kun det store
antal med den farlige ideologi, islam, er jeg politisk, teoretisk og
meget generaliserende propagandistisk imod.

Sjovt at betjentene ikke lærer at kende forskel på domme og
sigtelser - tre gange har man søgt at få mig straffet, hvor sagen
droppedes før den nåede byretten.

SPØRGSMÅL TIL DEN SORTE AFRIKANERINDE i byretten retslokale 4

1.. Lagde du mærke til politisk propaganda ved haveindgang?
2.. Er du politisk aktiv?
3.. Er du kritisk stemt overfor DF?
4.. Hvis du så noget upassende, så beskriv - var anklagede fx
omskåret?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-10-05 16:27

Ulrich Valera wrote:
> Massehysteriet mod sex og mænd raser!

Og dit hysteri med at krydsposte indlæg til dk.livssyn.kristendom raser!

Hvad med at du krydspostede til dk.snak.seksualitet i stedet? (krydspost
hermed sat) Det, du skriver har jo INTET som helst med diskussion af
kristent livssyn at gøre, men drejer sig derimod om politisk debat af
sex og kønsroller.

> Da mænd aldrig har haft noget imod sex, kan hysteriet altså kun komme ét
> sted fra - nemlig fra hysteriske kvinder.
> Hysteri har jo altid været - og er - en stærk kvalifikation hos
> kvindemennesker.

Det kommer så lige an på, hvad det er du betragter som "hysteri"?

Hvis det f.eks. er Lene Espersens planer om at straffe danske mænd, som
på ferier måtte have sex med piger (eller for dèn sags skyld drenge)
OVER både den danske og lokale seksuelle lavalder, så er jeg da ganske
enig. Jo, man kan sikkert opfatte det som "umoralsk", men det er jo
altså p.t. ikke decideret _ulovligt_.

Eller hvis vi f.eks. tager den bindegale ultrafeminist Lone Dybkjærs
forslag om der pludselig skal være "omvendt bevisbyrde" i
voldtægtssager: Det ville jo være ren Kafka hvis man skulle BEVISE sin
uskyld i en situation som anklaget! Man ville altså således kunne
fængsles på en løsagtig påstand alene - helt uden normale retsmedicinske
beviser.

Men dette er jo helt klart blot to eksempler på kvinders fanatiske
tankegang om mænds "beskidte" og "farlige" seksualitet...

> [...]
>
> Det myldrer med kvinder af den galsindede og agressive type, der den
> onde-lyneme nok skal gøre det klart for mændene, at deres tid som

Der findes nu engang enkelte stramtandede "bitches" rundt omkring. Og
jeg har faktisk ikke grund til at tro det kun er mænd, de fremfører
denne kedelige attitude over for. (Kvinder er ofte deres "medsøstre" værst.)

> Det er svært at finde en mand disse steder. Der er som regel kun ham,
> der skruer pærer i.

....Eller sidder i topledelsen. Der er nok mange kvindelige mellemledere,
men kvindelige topledere er trods alt stadig undtagelsen.

> [...]
> blive en slags hjemmegående tyende.
> Altså en holdt mand, ligesom man i de varme lande holder kameler.

Jeg så en meget rammende CBS "60 Minutes", hvor man fokuserede på
skolesystemets problemer med drenge, fordi undervisningen ganske enkelt
foregik på pigernes "stillesiddende og artige" præmisser.

Det resulterede i at drengene dybest set blev "blue-collar workers"
(håndværkere) og pigerne "white-collar workers" (kontoransatte).

Løsningen var at man kønsopdelte dele af undervisningen, så drengene
blev taget seriøst som drenge og undervist på deres egne præmisser - i
stedet for at skulle ligge under for feminine kønsnormer.

Det tror jeg i allerhøjeste grad også ville være en ide herhjemme, hvor
det efterhånden er pigerne, der får de højere uddannelser.

(Så vidt jeg er orienteret er den procentuelle kønsfordeling på
Københavns Universitet efterhånden ca. 60/40 i kvindeligt favør).

Til gengæld er der så nogle der påstår at det alligevel er mændene som
får jobs'ene, så jeg er skam ikke så bekymret...

> [...]
> en unge har skidt i bukserne? Da han ikke kan røre ungen, må han jo
> tilkalde moderen fra hendes arbejde - eller måske Brandvæsenet?

Jeg kunne af samme årsag ikke under nogen omstændigheder tænke mig at
arbejde som børnehavepædagog: Alene een uretmæssig anklage ville være
nok til at smadre hele eens liv, idet man - som du selv påpeger - ALDRIG
ville kunne rense sig for en sådan mistanke ud fra den populære "der går
ikke røg af en brand uden at der er ild"-opfattelse.

> Der er al mulig grund til her at overreagere!
> Mandepædagogen har ikke en chance, hvis moderen skulle finde på at klage
> over eller anmelde ham for grænseoverskridende adfærd. Altså
> grænseoverskridende af HENDES grænser!

Det er for mig at se et rigtigt, rigtigt stort problem at kvinderne nu
stort set sidder alene på magten, når det kommer til indlæring af
kønsroller hos små drenge, som således næsten udelukkende møder kvinder
og kvindelige normer under deres opvækst. Jeg kan kun gisne om, hvad det
på sigt vil gøre ved deres seksualitet...

> Her er det, at kvinderne bliver til Gud selv -.

De ønsker i hvert fald i visse tilfælde at gøre sig til "gudinder" på
mænds bekostning.

Man kan ret rammende tale om at vi med "ligestillingen" efterhånden er
nået til at have et magtgrådigt "matriarkat", der som "hævn" for mange
år med patriarkat vil træde mænd lige så meget under fode som kvinderne
selv historisk er blevet det.

Samme chauvanisme "med omvendt fortegn", om man vil.

> [...]
> institutionen og i den branche!
> - Også selv om han virkelig var og er helt uskyldig!

Det er ikke engang bare dèr, det rammer, men i allerhøjeste grad også
privat og socialt, hvis en mand URETMÆSSIGT udsættes for så grov en
beskyldning som anklagen om seksuelt misbrug af børn trods alt er.

> HUN vil altid få ret! - Tillykke med det perfekte våben!
>
> - Men forøvrigt er kvinder jo også de bedste fædre -

Jeg er for så vidt også ganske enig i problemet med at mænd desværre
forskydes fra at arbejde med børn på grund af denne evige
mistænkelliggørelse, mandens blotte køn åbenbart skal være skyld i.

Det ses jo blandt andet af den konservatisme, der ligger i at det næsten
altid er kvinderne, der - trods stort set alle personlige og sociale
problemer, de end måtte have - får forældremyndigheden ved skilsmissesager.

Jeg kender personligt to mænd som ubetvivligt ville være bedre
aleneforældre end mødrene, men hvor denne feministiske "kvinder er bedre
forældre" holdning altså tæller til kvindernes fordel. Og der skal
tilsyneladende MEGET til at kvinder ikke menes egnede til at passe deres
børn.

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-05 17:28

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> (Så vidt jeg er orienteret er den procentuelle kønsfordeling på
> Københavns Universitet efterhånden ca. 60/40 i kvindeligt favør).

Der er nu stadig faggrupper hvor drengene dominerer næsten totalt, som
matematik, datalogi, fysik, kemi og astronomi.
--
Per Erik Rønne

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-10-05 18:36

Per Rønne wrote:

> Der er nu stadig faggrupper hvor drengene dominerer næsten totalt, som
> matematik, datalogi, fysik, kemi og astronomi.

Du får svært ved at bilde mig ind at det er manglende point i
karkatergennemsnittet, endsige nogen "diskrimination" der holder
kvinderne fra disse faggrupper.

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-05 18:54

> [...]

> Du får svært ved at bilde mig ind at det er manglende point i
> karkatergennemsnittet, endsige nogen "diskrimination" der holder

Har jeg påstået det? Selv jeg med en embedseksamen fra Københavns
Universitet ville kunne komme ind på alle disse fag, med undtagelse af
datalogi, da der er fri adgang. Der kræves kun en bestået
studentereksamen {med bl.a. bestået matematik på A-niveau eller højere}
for at begynde.

Pigerne er bare ikke til stringent tænkning i samme grad som drengene.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-10-05 18:56

""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Pigerne er bare ikke til stringent tænkning i samme grad som drengene.

Ovenstående sætning kunne med fordel strammes lidt op.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-05 19:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Ovenstående sætning kunne med fordel strammes lidt op.

Forslag modtages gerne.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-10-05 20:05

> Forslag modtages gerne.

Tja, sætningen kan med fordel halveres. Hvor du vil føre kniven, overlader
jeg til din egen dømmekraft...

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-05 04:52

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Tja, sætningen kan med fordel halveres. Hvor du vil føre kniven, overlader
> jeg til din egen dømmekraft...

Jeg kan ikke se nogen grund til ændringer der, uden at meningen tabes.
--
Per Erik Rønne

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-10-05 12:57

Jens Bruun wrote:
> ""Per Rønne"" <spam@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Tja, sætningen kan med fordel halveres. Hvor du vil føre kniven, overlader
> jeg til din egen dømmekraft...

Sådan noget i retning af: "Piger er ikke til tænkning"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-05 13:06

meddelelse news:4347b40c$0$9111$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Sådan noget i retning af: "Piger er ikke til tænkning"?

Narh. En halvering af sætningen, som jeg foreslog. Den mangler bare et
punktum lidt før

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-05 13:23

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Sådan noget i retning af: "Piger er ikke til tænkning"?

Stringent tænkning er ikke den eneste, mulige form for tænkning. Men er
nødvendig i matematik, og generelt i »de hårde drengefag«, også kendt
som »den matematisk-fysiske faggruppe«.
--
Per Erik Rønne