| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Robbie Williams i aftes? Fra : Mr | 
  Dato :  29-10-05 20:40 |  
  |   
            Hej.
 
 Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke ligefrem til at kende 
 i aftes?
 Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 
 Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Henrik Sørensen (29-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henrik Sørensen | 
  Dato :  29-10-05 23:32 |  
  |   
            Mr wrote:
 > Hej.
 >
 > Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke
 > ligefrem til at kende i aftes?
 > Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >
 > Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes
 > i Farum.
 
 Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke 
 ham.. :-?
 -- 
 Vh. Henrik Sørensen 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sren Kjeldsen (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  30-10-05 00:45 |  
  |   
            >> Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke
 >> ligefrem til at kende i aftes?
 >> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >>
 >> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes
 >> i Farum.
 >
 > Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke 
 > ham.. :-?
 
 Ja han er blevet helt metal... 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Dopedog (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Dopedog | 
  Dato :  30-10-05 09:41 |  
  |   
            >>> Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke
 >>> ligefrem til at kende i aftes?
 >>> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >>>
 >>> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes
 >>> i Farum.
 >>
 >> Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke 
 >> ham.. :-?
 >
 > Ja han er blevet helt metal...
 
 Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Sren Kjeldsen (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  30-10-05 10:49 |  
  |   
            > Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ?
 
 Nåh ja... Men hvis man kigger på metal efter bl.a. Metallica smeltede heavy 
 metal sammen med punk, eller hvad man nu sagde de gjorde i diverse 
 dokumentar-film. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Sren Kjeldsen (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  30-10-05 12:13 |  
  |  
 
            For resten kan Robbie rende mig groft i numsen, når jeg gik glip af Mew, som 
 var de første, der spillede    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Thomas (02-11-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas | 
  Dato :  02-11-05 16:20 |  
  |   
            
"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse 
 news:OV19f.752$ug7.305@news.get2net.dk...
 > For resten kan Robbie rende mig groft i numsen, når jeg gik glip af Mew, 
 > som var de første, der spillede   
Mew?   Så lignede Jonas Bjerre godtnok Shakira ret meget   
..Thomas 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Dopedog (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Dopedog | 
  Dato :  30-10-05 16:33 |  
  |  
 
            >> Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ?
 >
 > Nåh ja... Men hvis man kigger på metal efter bl.a. Metallica smeltede 
 > heavy metal sammen med punk, eller hvad man nu sagde de gjorde i diverse 
 > dokumentar-film.
 Uha ja, i de gode gamle dage hvor Metallica stadig spillede metal    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Sren Kjeldsen (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  30-10-05 17:12 |  
  |  
 
            >>> Stagediving har da mere noget med pop/rock/punk ting at gøre IMO ?
 >>
 >> Nåh ja... Men hvis man kigger på metal efter bl.a. Metallica smeltede 
 >> heavy metal sammen med punk, eller hvad man nu sagde de gjorde i diverse 
 >> dokumentar-film.
 >
 > Uha ja, i de gode gamle dage hvor Metallica stadig spillede metal   
(drømmer tilbage) Hov, dengang var jeg sgu kun en lille splejs, der lyttede 
 til kassettebånd med Bamse & Kylling!
 Men derfor har man vel stadigvæk lov til at savne visse ting fra før sin 
 tid... 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Mr (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mr | 
  Dato :  30-10-05 11:05 |  
  |   
            
 "Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse 
 news:4363f86e$0$41148$14726298@news.sunsite.dk...
 > Mr wrote:
 >> Hej.
 >>
 >> Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke
 >> ligefrem til at kende i aftes?
 >> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >>
 >> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes
 >> i Farum.
 >
 > Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke 
 > ham.. :-?
 
 Jeg hæftede mig også ved at han sang "Look at the stars.."
 Mente desuden også at han var stoppet med at ryge.
 Stadig bare sjovt når man lige har set dagen inden hans koncert i Berlin og 
 "The road to Berlin" hvor man ser en fuldstændigt afslappet Robbie helt nede 
 på jorden.
 
 Det er var ikke den Robbie man så på scenen i går aftes..
 
 Hmm,. 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Robert Eriksen (31-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Robert Eriksen | 
  Dato :  31-10-05 21:42 |  
  |   
            
Mr wrote:
 >>>Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes
 >>>i Farum.
 >>
 >>Hmm. JA jeg sad med samme tanke.. Han stagedivede også, det ligner ikke 
 >>ham.. :-?
 > 
 > 
 > Jeg hæftede mig også ved at han sang "Look at the stars.."
 > Mente desuden også at han var stoppet med at ryge.
 > Stadig bare sjovt når man lige har set dagen inden hans koncert i Berlin og 
 > "The road to Berlin" hvor man ser en fuldstændigt afslappet Robbie helt nede 
 > på jorden.
 > 
 > Det er var ikke den Robbie man så på scenen i går aftes..
 Måske han har indset at Trippin er langt fra det bedste, der er kommet 
 fra hans side, så han måtte ty til andre tricks for at levere ordentlig 
 underholdning?   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Peter Brandt Nielsen (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter Brandt Nielsen | 
  Dato :  30-10-05 12:48 |  
  |  
 
            Mr skrev:
 > Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i
 > Farum.
 Farum? Jeg tror, det er dig, der er på stoffer.
 -- 
 Peter Brandt Nielsen
 http://brandtnielsen.adr.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mr (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mr | 
  Dato :  30-10-05 13:28 |  
  |   
            
 "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:4364b311$0$41149$14726298@news.sunsite.dk...
 > Mr skrev:
 >> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i
 >> Farum.
 >
 > Farum? Jeg tror, det er dig, der er på stoffer.
 
 Få dig dog et liv 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Dopedog (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Dopedog | 
  Dato :  30-10-05 16:33 |  
  |   
            > Hej.
 >
 > Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke ligefrem til at 
 > kende i aftes?
 > Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >
 > Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.
 
 Så lige hans optræden idag, og jeg er også ret sikker på han var på 
 et-eller-andet ! 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           XXX (30-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : XXX | 
  Dato :  30-10-05 23:33 |  
  |   
            "Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote in news:ZJ59f.804
 $t24.752@news.get2net.dk:
 
 >> Hej.
 >>
 >> Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke ligefrem til at 
 >> kende i aftes?
 >> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >>
 >> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.
 > 
 > Så lige hans optræden idag, og jeg er også ret sikker på han var på 
 > et-eller-andet ! 
 
 Synge kunne (kan?) han ikke!
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Anders (31-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders | 
  Dato :  31-10-05 20:45 |  
  |  
 
            >>> Hej.
 >>>
 >>> Jeg er normalt en stor fan af Robbie, men han var ikke ligefrem til at
 >>> kende i aftes?
 >>> Seriøst, var han på stoffer eller ligende?
 >>>
 >>> Hans optræden i Berlin var da noget mere behersket end i aftes i Farum.
 >>
 >> Så lige hans optræden idag, og jeg er også ret sikker på han var på
 >> et-eller-andet !
 >
 > Synge kunne (kan?) han ikke!
 Enig, en overvurderet gang kattejammer.
 Men han har styr på damerne; det skal nok holde salgstallene oppe...   
/anders 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Sren Kjeldsen (31-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  31-10-05 20:54 |  
  |  
 
            > Enig, en overvurderet gang kattejammer.
 > Men han har styr på damerne; det skal nok holde salgstallene oppe...   
Nu kan det kvindelig køn dog være åh noget så blinde, når det gælder 
 pop-stjerner, så de ikke kan kende de gode fra de dårlige (hvis der 
 overhovedet er gode). 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Kim Petersen (31-10-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Petersen | 
  Dato :  31-10-05 21:35 |  
  |  
 
            >> Enig, en overvurderet gang kattejammer.
 >> Men han har styr på damerne; det skal nok holde salgstallene oppe...   
>
 > Nu kan det kvindelig køn dog være åh noget så blinde, når det gælder 
 > pop-stjerner, så de ikke kan kende de gode fra de dårlige (hvis der 
 > overhovedet er gode).
 Jeg må indrømme at jeg synes han er konge over publikum... De koncerter jeg 
 har set med ham på DVD, da performer han godt og underholdende, og musikken 
 er som regel medrivende. Popikon ja, men han har også noget at ha' det i i 
 forhold til så mange andre.
 Men han er selvfølgelig milevidt efter Peter Gabriel    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Sren Kjeldsen (01-11-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sren Kjeldsen | 
  Dato :  01-11-05 08:09 |  
  |  
 
            > Jeg må indrømme at jeg synes han er konge over publikum... De koncerter 
 > jeg har set med ham på DVD, da performer han godt og underholdende, og 
 > musikken er som regel medrivende. Popikon ja, men han har også noget at 
 > ha' det i i forhold til så mange andre.
 >
 > Men han er selvfølgelig milevidt efter Peter Gabriel   
Jeg foretrækker ham helt klart også i forhold til mange andre af disse 
 popidoler... Især fordi han kan tillade sig selv at fucke så meget op til 
 Nordic... At han er hudløs ærlig, når han pointerer, at som stjerne, kan han 
 skide på lille Danmark ret så groft... altså performance-mæssigt... 
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |