index DAT-fil vokser, hvorfor ?
Fra : A.H.

Dato : 09-06-01 12:24

Hejsa.

Kigger man(jeg) i Cookies-mappen under stifinder, kan man se at index
DAT-fil vokser for hver gang man har været på nettet(Cookies er sat til at
spørge), kopier man den til skrivebordet og åbner den som en tekstfil kan
man se hvor på nette man har været. Hvorfor er den der og kan den slettes
eller 0-stilles.

Hilsen
Anders

Fra : Arne

Dato : 14-06-01 21:38

In articleID <oGnU6.202$kX4.3478@news.get2net.dk>,
«A.H.» says...
> Hejsa.
>
> Kigger man(jeg) i Cookies-mappen under stifinder, kan man se at index
> DAT-fil vokser for hver gang man har været på nettet(Cookies er sat til at
<snip>

Index.dat er et helt studie i sig selv. Dersom du vil lære mere om den så
anbefaler jeg at du sigter din newsreader ind mot news.grc.com serveren.
der bliver den tit diskutert.

Regards
Arne
--