Hvidevareforhandler i Nordjylland
Fra : Søren Hansen

Dato : 04-10-05 11:56

Hej Gruppe

Er der ikke noget med, at der i Nordjylland findes en hvidevareforhandler,
som næsten altid er billigere end andre?

Jeg efterspørger et link eller navn og adresse.

Pft. Søren

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-10-05 12:21

Søren Hansen wrote:

> Er der ikke noget med, at der i Nordjylland findes en hvidevareforhandler,
> som næsten altid er billigere end andre?

Hvis han er det, er han sikkert at finde på
<http://www.hvidevarepriser.dk>

Ebbe

Fra : Søren Hansen

Dato : 04-10-05 12:27

Næh - det er nemlig problemet, der er han ikke....

Fra : Martin Christiansen

Dato : 04-10-05 12:55

Hårde hvidevarer brugsen i St. Ajstrup.

http://www.st-ajstrup.dk/

Martin Christiansen

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 04-10-05 16:57

> [...]
> som næsten altid er billigere end andre?
>
> Jeg efterspørger et link eller navn og adresse.

Hej!

Det er "Køkken- og Hvidevarebrugsen
Brugsvej 7
St. Ajstrup
9240 Nibe

Tlf.: 9835-5311

Direkte: 9671-4322

Med venlig hilsen

Klaus-E.

www.mti-stevns.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-10-05 22:27

> [...]
> som næsten altid er billigere end andre?
>
> Jeg efterspørger et link eller navn og adresse.

tjah, jeg fik ret gode rabatter hos http://www.kai-berntsen.dk/ ikke jordens
bedste hjemmeside, men har nogle gode priser og en kanon god service. 5
stjerner fra mig!

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-10-05 09:46

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:RyX0f.410$iR2.136@news.get2net.dk...

> tjah, jeg fik ret gode rabatter hos http://www.kai-berntsen.dk/ ikke jordens bedste hjemmeside, men har nogle gode priser og en
> kanon god service. 5 stjerner fra mig!

Købte ovn og kogeplader (gas) hos Kai Berntsen (i Brovst).
På de aktuelle modeller var de billigere end St. Ajstrup.

Absolut gode oplevelser herfra.

/Jakob

Fra : Ole Laursen

Dato : 06-10-05 13:13

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> writes:

> Købte ovn og kogeplader (gas) hos Kai Berntsen (i Brovst).
> På de aktuelle modeller var de billigere end St. Ajstrup.

Den bedste pris i St. Ajstrup fås vist ved at man forhandler lidt om
den. Mine forældre har i hvert fald fået nedslag i prisen flere gange.
Det skader aldrig at nævne hvis man kommer langsvejs fra eller hvis
tingene kan købes billigere et andet sted.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-10-05 09:15

"Ole Laursen" <olau@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse news:tv8u0fuetd5.fsf@homer.cs.aau.dk...

> Den bedste pris i St. Ajstrup fås vist ved at man forhandler lidt om
> den.

Naturligvis. Det gjorde jeg da også, men efter endt
forhandling måtte de bøje sig i støvet i St. Ajstrup

/Jakob

Fra : Lotte

Dato : 06-10-05 18:25

Hej Søren

Prøv Dronninglund Installationsforretning.

Der købte jeg vaskemaskine i sommers.

Danmarks billigste med den model jeg ville have, billigere end at hente den
i Tyskland.

Men jeg kan se de er en af de billigste forretninger med mange forskellige
hvidevarer.

Hilsen Lotte

Fra : Thomas Hansen

Dato : 06-10-05 21:04

On Tue, 04 Oct 2005 12:55:31 +0200, Søren Hansen <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
> hvidevareforhandler,
> som næsten altid er billigere end andre?
>
> Jeg efterspørger et link eller navn og adresse.

Hej
Hvis du kan nøjes med en netbutik kan jeg anbefale
http://www.hvidevarediscount.dk/ jeg sparede omkring 1000.- på mit
køleskab ift. et tilbud i skousen og så blev det leveret lige til ind i
køkkenet hvor det skulle stå.

/Thomas