Tak
Fra : Iben Holst

Dato : 04-10-05 08:29

Der var flere gode råd som jeg kan bruge - mange tak for det!

Iben

Fra : Iben Holst

Dato : 04-10-05 10:57

Hov - det ligger bare og flyder i en ny tråd!

Det var mht. til rengøring af min brødrister

Iben

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-10-05 17:22

On Tue, 04 Oct 2005 11:57:03 +0200, Iben Holst <Iben@holst.mail.dk> wrote:

> Hov - det ligger bare og flyder i en ny tråd!
>
> Det var mht. til rengøring af min brødrister
>

> Iben

det er fordi du giver den et nyt subject. Så bliver det til en ny tråd.
/Thomas

Fra : Holst

Dato : 04-10-05 18:43

Thomas Hansen wrote:

> det er fordi du giver den et nyt subject. Så bliver det til en ny tråd.

Det skulle da nødig være grunden. Så er det da en meget dårligt
newsklient, hun bruger.

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-10-05 21:34

Holst wrote:

> Det skulle da nødig være grunden. Så er det da en meget dårligt
> newsklient, hun bruger.
hun bruger outlook, som så mange andre gør, da det jo som standard er med i
windows
--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-10-05 21:53

*** Calle *** wrote:

> hun bruger outlook, som så mange andre gør, da det jo som standard er
> med i windows
how glemte efternavnet express, for at det gir mening
--
*** Calle ***

Fra : Max

Dato : 04-10-05 22:18

Hej Calle

> how glemte efternavnet express, for at det gir mening

Ikke nødvendig :) Outlook kan ikke bruges til newsklient og følger
heller ikke med Windows.

Mvh Max

Fra : Iben Holst

Dato : 05-10-05 16:56

> Ikke nødvendig :) Outlook kan ikke bruges til newsklient og følger
> heller ikke med Windows.

Må "hun" godt være lidt med hér ? (*G*)

Newsklient - kald mig dum om du vil, men hvad er det?

Iben

Fra : Holst

Dato : 05-10-05 17:12

Iben Holst wrote:

> Newsklient - kald mig dum om du vil, men hvad er det?

Newsklienten er den program, du bruger til at læse nyhedsgrupper (news)
med. I modsætning til newsserveren, der står hos din udbyder, og som din
newsklient kobler op imod for at hente nye indlæg.

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 05-10-05 18:54

Iben Holst skrev:

> Newsklient - kald mig dum om du vil, men hvad er det?

Dette er en "rigtig" Newsklient:
http://www.40tude.com/dialog/features.htm

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : *** Calle ***

Dato : 05-10-05 16:52

Max wrote:
> Hej Calle

> Ikke nødvendig :) Outlook kan ikke bruges til newsklient og følger
> heller ikke med Windows.

jo, da jeg skrev det var standard i windows, og det er outlook jo ikke!
--
*** Calle ***