kaput plæneklipper.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-10-05 18:01

Hejsa.
Jeg ville lige slå vores plæne for forhåbentligt sidste gang i år
Men min plæneklipper havde andre tanker.
Den tæskede op i omdrejninger , så ned og næsten gå i stå - så op i omdr.
igen , og ned igen - sådan blev den bare ved.
Til sidst gik den så helt istå, da jeg så startede den igen kørte den i ca.
1 min , og gik ud igen.
Jeg kan så starte den igen , men den kører kun i ca. 1min, og så går den
istå - hvorefter man med lethed kan starte den igen, og køre igen i 1 min.

Så tog jeg luftfilteret af den, og bemærkede at der sommetider skød en
flamme retur i karburatoren.

Hvad kan der være galt?

det er en B&S med kun 2 sæsoner på bagen - den kan da næppe allerede være
færdig? eller ?

Mvh
Martin

Fra : John Vedsegaard

Dato : 03-10-05 19:37

"Martin Jørgensen" <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan der være galt?
>
> det er en B&S med kun 2 sæsoner på bagen - den kan da næppe allerede være

Sikkert benzinfiltret

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 19:57

Den Mon, 3 Oct 2005 19:00:55 +0200, "Martin Jørgensen"
<martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev:

>det er en B&S med kun 2 sæsoner på bagen - den kan da næppe allerede være
>færdig? eller ?

Defekt pakning/membran i kaburator.
--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
I compute, therefore IBM

Fra : jpo

Dato : 03-10-05 22:16

Benzindæksel tilstoppet - danner undertryk i benzintank.

/jpo

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-10-05 16:44

Nu har jeg så haft bæstet skilt ad.

Renset og blæst her og der

Nu kører den fint - lige bortset fra, at den stadig væk går ud efter et par
minutter :-/
Den slår en "prut" op gennem karburatoren, og så dør den, og modsat af igår,
så er den ikke til at starte igen.

Den der membran som var nævnt tidligere - hvor sider den ?

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 17:09

Den Tue, 4 Oct 2005 17:44:28 +0200, "Martin Jørgensen"
<martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev:

>Den der membran som var nævnt tidligere - hvor sider den ?

Den er integreret med kaburatorpakningen.
--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
Coming soon to a calendar near you, Monday!

Fra : DeBoss

Dato : 25-10-06 17:22

"Martin Jørgensen" <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad kan der være galt?
>
> det er en B&S med kun 2 sæsoner på bagen - den kan da næppe allerede være

Hej Martin..

Fik du klaret dit problem??

Jeg har nøjagtig det samme nu..
Har splittet den helt ad.. Ind til cylinder og stempel.. Ud med benzintank
og karburator..
Pustet og tjekket at der var gennemgang i benzindæksel og benzinfilter..

Intet hjælper?

Hvis du har løst dit problem, hvordan gjorde du så dette?

PFT
Dennis B