Skal man søge byggetilladelse for at sætte~
Fra : Henry

Dato : 29-09-05 09:52

Skal man søge byggetilladelse for at sætte port i åben garage/carport ?

Vi har på grunden en 60m2 garage hvortil der forligger en byggetilladelse
Men må vi sætte en port i så det bliver til en helt lukket garage uden at
spørge myndighederne.

--
Venlig hilsen
Mona

Fra : Søren G

Dato : 29-09-05 10:55

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> wrote in message
> Vi har på grunden en 60m2 garage hvortil der forligger en byggetilladelse
> Men må vi sætte en port i så det bliver til en helt lukket garage uden at
> spørge myndighederne.

Hvad er bygningen godkendt som ? Carport eller garage ?

--
Søren

Fra : Henry

Dato : 29-09-05 12:38

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> "Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvad er bygningen godkendt som ? Carport eller garage ?
>
> --
> Søren

Der står "carport med lager" i byggetilladelsen.
Hel korekt er der i bygningen 40m2 lager og carportdelen udgør ca 60 m2
Det jeg er i tvivl om carportdelen så tæller med til bebyggelses procenten
og der så derfor skal tilladelse til .

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-09-05 21:54

Henry wrote:

> [...]
> m2 Det jeg er i tvivl om carportdelen så tæller med til bebyggelses
> procenten og der så derfor skal tilladelse til .

Teknisk forvaltning i din hjemkommune kan svare dig på det. Det er i øvrigt
også dem, som i så fald skal give tilladelsen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/