sætte bord op
Fra : Thomas Larsen

Dato : 24-09-05 09:41

hejsa....

Jeg står og skal sætte en barbie bord op. (tror det staves sådan) det er en
smal rulle tapet som sidder på væggen hele vejen rund. så ved alle nok hvad
det er. hvordan sætter man lettest den op. skal man klippe den og samle den
i hjørnerne ell. skal den bare sættes op i et helt stykke hele vejen rudt..
eller har i et trdie foreslag så kom med det

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 11:58

"Thomas Larsen" <medieburner@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> samle den i hjørnerne ell. skal den bare sættes op i et helt stykke hele
> vejen rudt.. eller har i et trdie foreslag så kom med det

Hmm....staves det ikke bort?

Jeg ville sætte den op i ét stykke. Jeg tror ikke du kan samle den pænt i
hjørnerne ellers.

Har du styr på at få den i samme højde hele vejen rundt?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej