Hvor køber man en flagstang billigst ?
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 23-09-05 12:05

Hej med Jer

Jeg er på jagt efter en 8m glasfiberstang med vippebeslag.

Er der nogen her i gruppen der har været på samme jagt, som har fundet
et billigt sted? eller evt er faldet over et tilbud i en reklame ?

For så gider jeg ikke begynde at undersøge markedet

(Den skal leveres i Næstved)

Mvh
Tim

Fra : Max

Dato : 23-09-05 12:09

Hej Tim

> Jeg er på jagt efter en 8m glasfiberstang med vippebeslag.

Prøv at kikke i Bilka, de plejer at have en billig leverandør.

Mvh Max

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 27-09-05 14:16

Hejsa

Jeg skriver lige selv min løsning

Bilka var for dyr. billigste sted jeg undersøgte ud af ca 10 steder
var Silvan.

Så nu er der en flagstang på vej til mig

Selvfølgelig kan der være nogle tilbud, som jeg ikke har set.

Mvh
Tim

Fra : Nick

Dato : 27-09-05 15:17

"Tim Hoffmann" <news@hoffmann-datasletdette.dk> skrev i en meddelelse
> Bilka var for dyr. billigste sted jeg undersøgte ud af ca 10 steder
> var Silvan.

Hvad måtte du give?

/Nick