Vapona strip?
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-09-05 22:16

Man kan ikke få Vaponastrip mere her i landet, og det er overkill at få en
importeret fra Canada, men hvad findes der ellers af muligheder? Det behøver
ikke være Vapona, bare det dræber alt kravl, larver og æg i et rum på 30-50
m3 som Vapona gjorde.

Nogen forslag?

Mvh Maria

Fra : Inger Pedersen

Dato : 23-09-05 07:39

Det behøver
> ikke være Vapona, bare det dræber alt kravl, larver og æg i et rum på
> 30-50 m3 som Vapona gjorde.

Snakker vi hønsehus eller soveværelse?

Hilsen Inger

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-09-05 18:54

> Det behøver
>
> Snakker vi hønsehus eller soveværelse?

Hønsehus og et rum med kattelopper (ikke beboelse). Og det kan ikke kalkes.

Mvh Maria

Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-09-05 07:54

Hej,

On Thu, 22 Sep 2005 23:16:23 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
>ikke være Vapona, bare det dræber alt kravl, larver og æg i et rum på 30-50

Du skal så være klar over, at hvis du bestiller den fra Canada er det
faktisk ulovligt for privatpersoner at indføre bebæmpelsesmidler. Men
det ved du nok godt.

** Lars

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-09-05 18:55

> Du skal så være klar over, at hvis du bestiller den fra Canada er det
> faktisk ulovligt for privatpersoner at indføre bebæmpelsesmidler. Men
> det ved du nok godt.

Det er jo derfor, jeg søger alternativer.

Mvh Maria

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 23-09-05 08:48

> [...]
> importeret fra Canada, men hvad findes der ellers af muligheder? Det
> behøver ikke være Vapona, bare det dræber alt kravl, larver og æg i et rum

Jeg er ikke sikker, men prøv landbrugets grovvarehandel/foderstoffer (tror
jeg det hedder).

De havde dem tidligere, også efter de forlod hylderne i "Brugsen".

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-09-05 18:53

> Jeg er ikke sikker, men prøv landbrugets grovvarehandel/foderstoffer (tror
> jeg det hedder).
>
> De havde dem tidligere, også efter de forlod hylderne i "Brugsen".

De er forbudt i Danmark nu, så det er nok mest alternativet, jeg leder
efter.

Mvh Maria

Fra : Ih

Dato : 25-09-05 09:11

Prøv i div. krybdyrfora, da dette middel anvendes af mange indenfor denne
hobby. Midlet kan fås i stort set alle lande undtaget DK.
Hvis ellers man forstår at dosere korrekt er det et fantastisk godt middel.