Hvilken kommune skal have selvangivelsen?
Fra : Daniel

Dato : 09-06-01 01:06

Jeg er lige flyttet kommune, og skal til at indsende
den udvidet selvangivelse for min person og enkeltmandsfirma.

Er det den nye eller gamle kommune der skal have angivelsen??

Mvh.

Danny

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 09-06-01 09:40

"Daniel" skrev:

> Jeg er lige flyttet kommune, og skal til at indsende
> den udvidet selvangivelse for min person og enkeltmandsfirma.
>
> Er det den nye eller gamle kommune der skal have angivelsen??

Det er din gamle kommune der skal have selvangivelsen.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Gør det du er mindst ringe til,
det gør vi - Danske Bank

Fra : IMB

Dato : 09-06-01 19:37

Altid den kommune man modtager selvangivelsen fra.

Hilsen
Inge

Daniel <daniel@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9frph8$eum$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 10-06-01 00:22

Jep - og det fremgår øverst tilhøjre på selvangivelsen, hvilken kommune du
beskattes hos (nemlig hvor du boede 5. eller 15. september - så vidt jeg
husker).

Men - sender du den til din ny kommune, vil det også være i orden - men så
skal de sende den videre.

Mvh. Jørgen Elsted Madsen