Løbetid
Fra : J.K.A

Dato : 30-10-05 14:42

Hej
For 4 uger siden fik vi her i huset en lille pige, og her, 2 uger efter
mor og barn er kommet hjem fra sygehuset er vores schæfertæve begyndt
og bløde som om hun er kommet i løbetid igen. Problemet er at hun var i
løbetid i juni måned. Er det mulig at hendes "periode" kan forskyde sig
når der kommer en baby i huset, for jeg må indrømme at hun blev en
smule pyldret da hun fik lov til at snuse til liften da den lille kom
hjem, og har været det siden, baby er det første hun leder efter når
hun kommer ind fra en gåtur eller bare har været ude i haven for og
tisse en tår. Er der nogen i NG som kan hjælpe mig med dette. Vi skal
til dyrlæge imorgen for og se hvad de siger

På forhånd tak for svar

J.K.A

--
J.K.A

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-10-05 10:24

"J.K.A" <jka@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tisse en tår. Er der nogen i NG som kan hjælpe mig med dette. Vi skal
> til dyrlæge imorgen for og se hvad de siger

Det ville jeg forestille mig, nok skulle kunne lade sig gøre.
min ene hund te'r sig i hvert fald, som om hun er mor til vores
kattekillinger, og det endda så godt, så hun har fået store patter, og det
skulle undre mig, om ikke der også var mælk i dem.... Så jo, det ville jeg
ganske afgjort, ikke udelukke.

M.V.H.....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 31-10-05 20:02

Der er intet unaturlig i at hunde kan komme i løb uden for normal tid, altså
hurtiger end normal, der kan være mange grunde til dette, en af grundene til
dette kan være den milde efterår, hundene kan jo heller ikke finde ud af om
de skal have vinter pels eller ej.
Skulle hunden blive falsk drægtig altså begynde at lægge mælk ned, så kan
man give den kogt afkølet vand, så drikker den ikke mere end højest
nødvendig, og ikke nok til at give mælk.
Mvh
Anita