TV-kort
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 22-10-05 10:32

Hej...

Jeg tillader mig at lave en ny tråd (har spurgt før!) ang. tv-kort i
mandriva 10.2. Har virkelig abejdet meget med dette og kan simpelthen ikke
komme videre.
For fuldstændigheds skyld kan jeg lige nævne at jeg ligger inde med et
gammelt tunerkort som jeg har prøvet at sætte i og det spillet med tv/tuner
uden nogen vrøvl.

Kortet er et fra Aldi som skulle være et Provideo952 med en Philips SAA7134
prosessor.

ER DER NOGLE DER HAR FÅET DETTE TIL AT SPILLE?

Kortet bliver detekteret korrekt (?) som provideo952, men jeg kan hverken
søge kanaler samt finde tuneren.

En lspci siger:
02:09.0 Multimedia controller: Philips Semiconductors SAA7134 (rev 01)

/Steen

Fra : Christian Iversen

Dato : 22-10-05 10:52

Steen Jørgensen wrote:

> [...]
>
> ER DER NOGLE DER HAR FÅET DETTE TIL AT SPILLE?
>
> Kortet bliver detekteret korrekt (?) som provideo952, men jeg kan hverken

Hvilket tv-program har du installeret? (jeg anbefaler tvtime)

--
| Christian Iversen | Bunnyrabbits don't have wheels!? |
| chrivers@iversen-net.dk | |

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-10-05 11:49

Steen Jørgensen wrote:

> Kortet er et fra Aldi som skulle være et Provideo952 med en Philips
> SAA7134 prosessor.

Jeg har fået det til at søge kanaler, og vise dem med kdetv, under OpenSUSE
10.

Ivar Madsen