Muligt at ændre mouse-scroll interval?
Fra : Paminu

Dato : 13-10-05 15:19

Jeg bruger Ubuntu/gnome. Når jeg bruger Firefox og den indbygget
gnome-terminal (gnomes svar på xterm) kunne jeg godt tænke mig at det
interval som der hoppes i når jeg bruger mouse wheel var mindre.

Er det muligt nogen steder at ændre på mouse scroll intervallet?

Fra : Christian Iversen

Dato : 13-10-05 15:36

Paminu wrote:

> [...]
> interval som der hoppes i når jeg bruger mouse wheel var mindre.
>
> Er det muligt nogen steder at ændre på mouse scroll intervallet?

Måske i gnome-control-center?

--
| Christian Iversen | I've already sold the rights to the book. |
| chrivers@iversen-net.dk | You lazy bastard |

Fra : Paminu

Dato : 13-10-05 15:47

Christian Iversen wrote:

> Måske i gnome-control-center?

Jeg har gået gnome-control-center igennem, men har ikke fundet noget som
indeholder ændring at scroll interval.