Dual Xeon Server - Linux dist?
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-09-05 08:54

Hej,

Findes der nogle dists der supporterer ovenstående? Ville meget gerne
have en debianbaseret :) Ubuntu er (som altid) en mulighed - men er ikke
glad for den preinstallerer X'en (er det egentlig muligt at tvinge den
til ikke at gøre det - har ikke tjekket boot install options).

Er der andre forslag?

Redhat medfølgende - men men men.. deres PHP pakker er noget l*rt. Og
vil gerne have en rimelig opdatering - så det hjælper ikke jeg skal
rebuilde hver gang der er updates :) (Er jeg allerede blevet træt af)

mvh
johan

Fra : Sune Vuorela

Dato : 21-09-05 08:55

On 2005-09-21, Johan Holst Nielsen <spam@phpgeek.dk> wrote:
> have en debianbaseret :) Ubuntu er (som altid) en mulighed - men er ikke
> glad for den preinstallerer X'en (er det egentlig muligt at tvinge den

Du skriver bare 'server' ved bootsplash på installcd'en

--
Sune

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-09-05 09:14

Sune Vuorela wrote:

> Du skriver bare 'server' ved bootsplash på installcd'en

Smukt - nogle erfaringer om den kører bedre/mere stabil end Debians
uofficielle 64bit dist?

mvh
Johan

Fra : Jesper Krogh

Dato : 21-09-05 19:31

I dk.edb.system.unix, skrev Johan Holst Nielsen:

> Smukt - nogle erfaringer om den kører bedre/mere stabil end Debians
> uofficielle 64bit dist?

Jeg kører .. øhhh ... Ubuntu Breezy på et par servere og det fungerer
super.

Jesper
--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-09-05 19:14

Johan Holst Nielsen <spam@phpgeek.dk> writes:

> Findes der nogle dists der supporterer ovenstående?

Jeg har Debian kørende på et par Dell-maskiner med 4 styks Xeon MP i
hver. Det kører fint.

Dog er de RAID-controllere der sidder i ikke understøttet af de
officielle installations-CD'er, så jeg har brugt
<http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Debian+on+Dell+Servers>.

--
Jacob - www.bunk.cc
He who is content with his lot probably has a lot.