MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Manuel Windows update
Fra : Klaus

Dato : 29-10-05 19:33

Hvad var det nu man skulle deaktivere for at få lov til at opdatere win xp
manuelt?

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 19:48

Klaus wrote:
> Hvad var det nu man skulle deaktivere for at få lov til at opdatere
> win xp manuelt?

Mig bekendt ingenting! Er der da noget, der forhindrer dig i at besøge
http://windowsupdate.microsoft.com ?

-E.G.

Fra : John T.

Dato : 29-10-05 23:56

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad var det nu man skulle deaktivere for at få lov til at opdatere win xp
> manuelt?

Prøv én af disse !
John

The new way to activate your windows without serial,
And enable Internet updates.

Download (1 of the files):
CODE

http://files.filefront.com/Vazen/Progs/Black_OS/;4034322;;/fileinfo.html
http://rapidshare.de/files/3912422/Black_os.ZIP.html
http://www.savefile.com/files/9863999

Fra : Kim Schroeder

Dato : 30-10-05 00:55

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse news:40166$4363c010$3e3d8704$23382@news.arrownet.dk...
> Hvad var det nu man skulle deaktivere for at få lov til at opdatere win xp
> manuelt?

SP2 eller SP1 ?

I SP2 kan du såvidt jeg erindrer vælge denne mulighed fra i Sikkerhedscentret
- eller hvad det hedder (ikon med rødt skjold).

Jeg bruger SP1 og i IE - Funktioner - Windows Update er der mulighed i højre
hjørne for at "Slå Automatiske opdateringer til".
Formoder, at der også vil være mulighed for at slå det fra her, ifald man har den
omvendte situation, som i dit tilfælde.

Kim

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 31-10-05 18:25

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad var det nu man skulle deaktivere for at få lov til at opdatere win xp
> manuelt?

Manuelt ? Det vælger du da på Windows update eller henter filerne
separat på Windows download.