MS Windows
briani 27239
visning i mapper i xp
Fra : René Hvid

Dato : 27-10-05 15:40

Hej NG

Jeg vil gerne have mine mapper i xp til at have "vis detaljer" som standard
visning når jeg åbner en mappe. Hvor kan jeg ændre denne indstilling henne?

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 16:22

René Hvid wrote:
> Hej NG
>
> Jeg vil gerne have mine mapper i xp til at have "vis detaljer" som
> standard visning når jeg åbner en mappe. Hvor kan jeg ændre denne
> indstilling henne?

I stifinderen.
Åben en mappe og vælg Detaljer under "Vis".
Vælg herefter "Funtioner" -> "Mappeindstillinger" -> fanebladet "Vis"
og klik så på knappen [Anvend på alle mapper] og herefter [OK].

-E.G.