MS Windows
briani 27239
Login sider.
Fra : Hardy Laursen

Dato : 27-10-05 09:51

Hej Med jer !

Jeg har noget af et underlig problem på en maskine, jeg skal reparerer for
en kammerat, den går fint på nettet men når man skal ind på en side hvor
man
skal skrive logon / password viser den bare blank side, MSN kan man heller
ikke logge på, men godt på Skype, den fortæller ikke noget om at det er et
forkert bruger / password, jeg kan jo selvfølgelig bare formaterer den,
men
det kunne jo være sjovt om der var en eller anden der havde været ude for
det samme.

Har testet for spyware, virus, er opdateret med sidste nyt, maskinen køre

TDC Netexpress

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : AftenSupport.dk - Vi~

Dato : 27-10-05 22:19

Hardy Laursen wrote:

> [...]
>
> Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 123 spam-mails.

Hej Hardy,

Det er svært at tyde præsis hvad fejlen kan være, noget virker andet
gøre ikke.

Så hvis du ikke kan ende med grå hår og sin kammerat ikke har noget
imod at du geninstallere windows, så ville jeg mene at det er den
optimale vej.

/Aftensupport.dk