MS Windows
briani 27239
Planlagte opgaver i Windows - problem
Fra : Rohde

Dato : 25-10-05 18:05

Hej,

I forbindelse med installation af Norton Antivirus og noget anti-spyware

tre forskellige computere (win xp og win 2000) er jeg stødt på et problem
med funktionen "planlagte opgaver", på alle tre computere.

Selvom jeg opretter en ny tidsplan, og sørger for at computeren er tændt i
døgndrift sker der ingen verdens ting. Hvis jeg går ind på tidsplanen og
beder den køre opgaven med det samme sker der ingenting, eller jeg får at
vide at den ikke kunne starte.

Hvad hulen gør jeg forkert? På forhånd tak.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Rohde

Dato : 11-11-05 18:29

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hulen gør jeg forkert? På forhånd tak.

høhø der skal angives korrekt brugernavn og adgangskode for ta det kan køre.
Nu virker det...

/Rohde