MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows XP mediacenter spørgsmål ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 24-10-05 15:49

Er XPmce det et helt nyt styresystem eller ej ? hvis det ikke er, vil
det så kunne lægges sammen med xp-pro-sp2 også ? som en form for
udvidelsespakke man kan instalere uden at miste alt hvad man har i
forvejen ?

det må være dette her vi snakker om ikke ?
men det ser da ud til at man får det på cd ? hvad betyder OEM så ? hmm
jeg er forviret

hvad er der ellers af gode ting i denne version i forhold til xp-pro ?

vil det kunne sætte pcen i dvale "noget som virker nemmere end det i
xp" ?

vil det så blive sådan at man kan starte sit dvd-drev for at se en
film uden alt i pcen er tændt ? er det ikke det de små "barebone" kan
? eller sidder der specialt bundkort i dem ?

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 24-10-05 16:08

hov jeg skulle da lige have læst på linket, inde i det link jeg selv
sendte sorry, der står jo "alt" hvad det kan hmm jeg kan ikke se at
det kan noget som mit xp-pro ikke kan tjo måske hvis man har mange
computere i huset tja hvad ved jeg nå det er under alle omstændigheder
ikke noget jeg gidder at bruge penge på.

Fra : Aksel

Dato : 24-10-05 20:11

"Ninja Ninjasen" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> det må være dette her vi snakker om ikke ?
> men det ser da ud til at man får det på cd ? hvad betyder OEM så ? hmm

OEM betyder at man kun kan købe mediacenter sammen med hardware, oftest
følger der en mus tilo 50 kr. med.

Hilsen Aksel