MS Windows
briani 27239
Explorer.exe genstarter ofte - ihvertfald ~
Fra : mathiasrav@gmail.com

Dato : 24-10-05 12:59

Hej NG.
Jeg har de sidste par uger haft problemer med explorer.exe - den
genstarter som den vil, og lukker samtidig alle de ting ned der kører
på den (stifinder vinduer, "Windows billed- og faxfremviser", osv.).
Jeg er ved at køre en virusscan, da jeg kom i tanke om, at det kan
være det.
Jeg kører altid omkring 60 processer, så det bliver noget af et
arbejde at lukke dem ned én efter én, da der nogle gange går længe
mellem explorer.exe genstart'ne.
Håber, der er nogle, der kender til problemet.
// Mathias.

En liste over processer, jeg kører lige nu og for det meste (AVG
melder "Ingen vira i nogle af processerne"):
cidaemon.exe
alg.exe
avgwb.dat
GoogleDesktopCrawl.exe
GoogleDesktopDisplay.exe
iPodService.exe
GoogleDesktopIndex.exe
iTunes.exe
firefox.exe
ggviewer81-57.exe
taskmgr.exe
svchost.exe
nvsvc32.exe
explorer.exe (kører ihvertfald noglegange?!)
RocketDock.exe (installeret for nylig, ikke déns skyld)
googletalk.exe (også installeret efter problemet opstod)
VoipBuster.exe
Skype.exe
msnmsgr.exe (mathias...@hotmail.com, kontakt mig hvis du kender den
præcise løsning)