MS Windows
briani 27239
windows 2000 og service pack 3
Fra : hviid

Dato : 13-10-05 19:02

jeg har et spørgsmål, som sikkert er meget dumt, men jeg prøver altså
alligevel.

på mit arbejde sidder jeg ved en lidt ældre maskine med windows 2000,
maskinen er ikke på internet.

nu har min boss som ved endnu mindre om edb end mig købt en office
2003 pakke til os -

problemet er, at når jeg vil indstallere office cd'en kommer der en
fejlmeddelelse, som siger at jeg ikke kan komme videre før jeg har
indstalleret servicepask 3 til windows 2000

så langt så godt, jeg har internet herhjemme og har fundet servicepack
3 på microsoft's side og har downloadet en selvudpakkende fil på ca.
100Mb.

nu er det så, at jeg inden jeg går i gang, gerne vil vide om jeg bare
kan indstallere servicepack 3 og derefter office 2003

eller om jeg sætter gang i en proces, der indebærer en formattering,
hvis jeg går i gang med at indstallere servicepack 3

for så tror jeg nu nok, at jeg fortsætter med at lave mine regneark i
lotus

Fra : Tychsen

Dato : 13-10-05 19:14

Du mister intet ved at lægge SP3 ind... hvis alt går vel... systemet
kan jo gå ned, ligesom alt muligt andet... og under alle mulige andre
scenarier.

Held og lykke... (SP3 var det første jeg lagde ind, dengang jeg
nyinstallerede Win2000... det burde I også have gjort)... Men måske
var den der ikke dengang... men så få den på nu...

Fra : GB

Dato : 13-10-05 22:25

hviid <hviid@europamester.dk> skrev i meddelelsen

> problemet er, at når jeg vil indstallere office cd'en kommer der en
> fejlmeddelelse, som siger at jeg ikke kan komme videre før jeg har
> indstalleret servicepask 3 til windows 2000

Du skal installere servicepack 4 - den er nyere!

For at installere skal du have administrator-status på din PC, hvis du
ikke har det, skal du få jeres IT-afdeling til at gøre det.

SP4 kan hentes her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

- eller fra Micro$oft:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1001aaf1-749f-
49f4-8010-297bd6ca33a0&DisplayLang=en

- Husk at vælge den korrekte sprogversion, ellers kan den ikke
installeres.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen