MS Windows
briani 27239
+ til - På det numeriske
Fra : Jacob Pri...

Dato : 10-10-05 21:41

Hej
Jeg har en kunde der bruger et regnskabsprogram og har er vant til og bruge
Plus på det nummeriske tastatur som minus!! (win 95)
I 95 kunne det ændres ved en batfil, men den virker ikke i XP.

Nu har jeg opsat en XP maskine til ham og han ønsker igen at benytte hans
minustast hvordan gør jeg det ?
findes der et lille program eller kan jeg bruge en batfil igen?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-10-05 23:44

Den 10-10-05 22.40 skrev Jacob Pri... følgende:

> Jeg har en kunde der bruger et regnskabsprogram og har er vant til og bruge
> Plus på det nummeriske tastatur som minus!! (win 95)
>
> findes der et lille program eller kan jeg bruge en batfil igen?

KeyTweak, det er gratis:
http://webpages.charter.net/krumsick/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Fjollefrans

Dato : 10-10-05 23:49

> [...]
> minustast hvordan gør jeg det ?
> findes der et lille program eller kan jeg bruge en batfil igen?

måske det her kan hjælpe dig. har dog aldrig selv prøvet det

Fra : Fjollefrans

Dato : 10-10-05 23:51

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> wrote in message

> måske det her kan hjælpe dig. har dog aldrig selv prøvet det
ok, mit indlæg ville blive en smule bedre hvis der nu var et link
http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx

Fra : Jacob Pri...

Dato : 11-10-05 11:37

Tak For jeres svar
Som skrevet køre jeg XP, vil det også virke ved at anvende gamle dos
programmer ? (pcsprint)