MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sende fax via xp
Fra : ----PS

Dato : 19-09-05 17:58

Findes der nogen måde hvorpå man kan sende en fax via sin pc, dvs. når man
ikke har et faxmodem, men kører på bredbånd?
Ligger der noget i XP eller findes der noget andet software, som kan løse
den opgave?
Psørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-05 18:50

----PS skrev:

>Findes der nogen måde hvorpå man kan sende en fax via sin pc, dvs. når man
>ikke har et faxmodem, men kører på bredbånd?

Nej, det er ikke muligt.
--
Knud

Fra : Max

Dato : 19-09-05 19:10

Hej

> Findes der nogen måde hvorpå man kan sende en fax via sin pc, dvs. når man
> ikke har et faxmodem, men kører på bredbånd?

Ja, der findes nogle firmaer der tilbyder f.eks. E-mail to Fax, det vil sige
at du sender en E-mail som så bliver vidresendt til en faxmaskine.

http://www.gnetx.com/openpage.cgi?page=email_to_fax_info&kat=8&lang=us

http://www.faxaway.com/

Mvh Max

Fra : Åge

Dato : 19-09-05 20:15

> Hej

> Ja, der findes nogle firmaer der tilbyder f.eks. E-mail to Fax, det vil
sige
> at du sender en E-mail som så bliver vidresendt til en faxmaskine.

Så er der jo tale om afsendelse af en e-mail. Ikke fax.

Fra : Max

Dato : 19-09-05 20:55

Hej Åge

> Så er der jo tale om afsendelse af en e-mail. Ikke fax.

Da slutresultatet kommer ud af en faxmaskine, ja så er det en fax.

Mvh Max

Fra : *** Calle ***

Dato : 20-09-05 15:41

Åge wrote:
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Så er der jo tale om afsendelse af en e-mail. Ikke fax.
det er jo underordnet hvordan Faxen kommer til FAX maskinen, bare det virker
--
*** Calle ***