Brother
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 08-06-01 15:58

Hej i NG.
Jeg har en Brother 1030 laserprinter, der er 15 md. gammel. Når jeg
udskriver en side, bliver der en mørk stribe på ca. 2 cm. i hver side af
papiret. Er der nogen, der har en ide om, hvad det kan være.
Mvh. Kurt Nielsen

Fra : Frants Johansen

Dato : 08-06-01 17:17

din tromle er beskidt - renses eller udskiftes

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 09-06-01 17:54

Hej.
Jeg har nu prøvet at tage tromle-enheden ud. Da jeg så tog toner delen ud,
for at komme til at rengøre tromlen, faldt der et lille stykke plastik at.
Det er et stykke som er ca. 1,5 gange 1,5 cm. i vinkel. Plastik delen er
ikke brækket af, men "bare" en løs del der er raslet ud, men jeg kan ikke se
hvor den skal sidde. Det har dog ikke hjulpet på problemet at rengøre
tromlen. Printeren har udskrevet ca. 1000 sider ialt. Den udskriver dog fint
uden plastikdimsen :)
Mvh. Kurt Nielsen

Frants Johansen <fjohansen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fqth8$9ou$1@news.inet.tele.dk...