Hans-Jacob Møgelmose <zster87@hottiemail.com> wrote:
> Hej!
>
> Jeg har været så uheldig at ramme Dankort knappen istedet for Visa kort
> knappen da jeg bestilte min iBook
>
> Har fået en mail idag vedr. at de ikke kan hente pengene og at der vil gå to
> (!!) dage før de prøver igen med mindre jeg giver lyd fra mig.
> Fik mailen et kvarter efter at Apple Support lukkede for idag.
> Jeg har haft ringet derind før og fik en engelsk talende gut i røret. Er der
> ingen danskere bag røret derinde?
>
> Da jeg ringede ind til dem fik jeg at vide at jeg kunne kontakte dem på en
> mail (Samme mail som jeg modtog fejlmeddelelsen fra). Sendte straks et
> (engelsksproget) svar afsted om fejlen. Men er det bedre at jeg ringer i
> morgen eftermiddag når jeg kommer hjem end at vente og sætte min lid til at
> de læser min mail?
> Har været inde og kigge på apple.dk og det ser ikke ud til at man kan ændre
> bestillings-parametrene efter at bestillingen er gennemført.
>
> Mvh.
> Hans-Jacob
de plejer at svare inden for 24 timer, det vigtige er at der i mailen
står nogle fact, om indkøbet ala et refernce nr. til din ordre.
--
Michael Holm
http://toitsu.dk -
http://alexanderteknik.tk
http://sammenbragte-familier.dk -
http://siaholm.dk -
skal du rejse?
http://rejser.tk - michael[at] toitsu.dk