|
| Fejl i ie6 Fra : Sybil |
Dato : 30-10-05 16:25 |
|
Hej
Jeg har et problem med min ie6.
Jeg har problemer med min netbank, og efter at have talt med deres support,
fandt vi frem til at det er min browser den er gal med. Jeg har flere gange
fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue ned, men har ikke andre
gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.
Hvordan kan jeg reinstallere min browser, uden at reinstallere hele
computeren?
Pft
Majken
| |
Anders Lund (30-10-2005)
| Kommentar Fra : Anders Lund |
Dato : 30-10-05 17:04 |
|
Sybil wrote:
> Jeg har flere gange
> fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue ned, men har ikke andre
> gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.
Så vi ved rent faktisk ikke om det problem (med fejlrapporten) har noget
at gøre med din netbank.
Jeg vil anbefale dig at scanne din PC igennem for spy/ad-ware. Til det
formål plejer jeg at bruge Spybot og Adaware (kan findes med Google).
Det kan nemlig være noget snavs, som har installeret sig ind i Internet
Explorer - det er set før, med underlige resultater.
--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
Take back the web - www.mozilla.org/firefox
| |
Sybil (30-10-2005)
| Kommentar Fra : Sybil |
Dato : 30-10-05 18:06 |
|
"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
news:4364f00f$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Sybil wrote:
>> Jeg har flere gange fået en fejlrapport når jeg lukker et browser vindue
>> ned, men har ikke andre gener end at jeg ikke kan bruge min netbank.
>
> Så vi ved rent faktisk ikke om det problem (med fejlrapporten) har noget
> at gøre med din netbank.
Det er korrekt
> Jeg vil anbefale dig at scanne din PC igennem for spy/ad-ware. Til det
> formål plejer jeg at bruge Spybot og Adaware (kan findes med Google).
>
> Det kan nemlig være noget snavs, som har installeret sig ind i Internet
> Explorer - det er set før, med underlige resultater.
>
Tak for svaret. Det er hermed gjort, om det har hjulpet ved jeg ikke endnu,
da det har været sporadiske fejl.
Majken
| |
Sybil (31-10-2005)
| Kommentar Fra : Sybil |
Dato : 31-10-05 18:42 |
|
Det hjalp ikke
| |
Per (31-10-2005)
| Kommentar Fra : Per |
Dato : 31-10-05 20:06 |
| | |
Thomas G. Madsen (05-11-2005)
| Kommentar Fra : Thomas G. Madsen |
Dato : 05-11-05 16:38 |
|
Sybil skrev:
> Jeg har problemer med min netbank, og efter at have talt med
> deres support, fandt vi frem til at det er min browser den er
> gal med.
Jeg er også ved at få spat af BG Banks hjemmeside og har talt med
supporten op til flere gange. Det er ellers den eneste side, jeg
har problemer med, men de bliver ved med at sige, at det er her
det er galt.
I 9 ud af 10 tilfælde, hvor jeg forsøger at logge på, kommer der
et gult udråbstegn nede i venstre hjørne og man får blot en blank
side, så der er ikke mulighed for at skrive sit kodeord. Hvis man
dobbeltklikker på udråbstegnet, står der følgende:
Line: 71
Char: 3
Error: Object doesn't support this property or method.
Code: 0
URL: https://netbank.bgbank.dk/bgnetbank/eSafekey.htm?dontcall
Har prøvet alle deres råd med at tilføje siden til Trusted Sites,
tømme temp. internetfiles osv. osv, men lige lidt hjælper det.
Nogle gange kan jeg blot nøjes med at klikke på Refresh-knappen,
men det hjælper ikke i dag. Jeg får hele tiden den blanke side.
--
Hilsen
Madsen
| |
Sybil (05-11-2005)
| Kommentar Fra : Sybil |
Dato : 05-11-05 17:52 |
|
"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er også ved at få spat af BG Banks hjemmeside og har talt med
> supporten op til flere gange. Det er ellers den eneste side, jeg
> har problemer med, men de bliver ved med at sige, at det er her
> det er galt.
Jeg har Danske Bank, så det er jo samme udbyder
Snip
> Har prøvet alle deres råd med at tilføje siden til Trusted Sites,
> tømme temp. internetfiles osv. osv, men lige lidt hjælper det.
> Nogle gange kan jeg blot nøjes med at klikke på Refresh-knappen,
> men det hjælper ikke i dag. Jeg får hele tiden den blanke side.
>
Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
Vi må jo håbe at de finder på noget snart
Majken
| |
Thomas G. Madsen (05-11-2005)
| Kommentar Fra : Thomas G. Madsen |
Dato : 05-11-05 19:13 |
|
Sybil skrev:
> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
> Vi må jo håbe at de finder på noget snart
Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?
Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.
--
Hilsen
Madsen
| |
NikonPro.dk (05-11-2005)
| Kommentar Fra : NikonPro.dk |
Dato : 05-11-05 19:20 |
|
"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:dkj08m.pk.1@tgm.dyndns.dk...
> Sybil skrev:
>
>> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
>> Vi må jo håbe at de finder på noget snart
>
> Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?
>
> Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
> var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
> er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.
>
> --
> Hilsen
> Madsen
Godaften
Jeg kan blot fortælle at jeg ingen problemer har med at logge på BG-netbank
på nogle af vore computere. Det skal dog bemærkes at jeg har min key på en
USB-key og blot skal anvise hvor den ligger hver gang. Denne løsning har jeg
valgt af hensyn til sikkerhed
--
med venlig hilsen
Bjarne
| |
Sybil (05-11-2005)
| Kommentar Fra : Sybil |
Dato : 05-11-05 19:42 |
|
"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:dkj08m.pk.1@tgm.dyndns.dk...
> Sybil skrev:
>
>> Jeg har også prøvet alle deres råd, og lige lidt hjælper det.
>> Vi må jo håbe at de finder på noget snart
>
> Det vil altså sige, at du får nøjagtig samme fejlmeddelelse?
>
> Det startede for omkring 3 måneder siden her. Før det tidspunkt,
> var der aldrig noget galt, men så længe de påstår, at det ikke
> er hos dem, der er noget galt, bliver det næppe ændret.
>
Det er ikke præcis det samme. Jeg kan godt komme til at skrive mit password,
men enten kan den ikke vise siden når jeg trykker enter, ellers kommer der
pludselig en teknisk fejl mens jeg bevæger mig rundt på siden.
Jeg ved ikke helt hvornår det startede.
Majken
| |
Peter Brodersen (06-11-2005)
| Kommentar Fra : Peter Brodersen |
Dato : 06-11-05 14:32 |
|
On Sat, 05 Nov 2005 16:37:36 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
>I 9 ud af 10 tilfælde, hvor jeg forsøger at logge på, kommer der
>et gult udråbstegn nede i venstre hjørne og man får blot en blank
>side, så der er ikke mulighed for at skrive sit kodeord. Hvis man
>dobbeltklikker på udråbstegnet, står der følgende:
Jeg oplever nu og da lignende fejl hos Danske Bank. Jeg plejer blot at
reloade et par gange, indtil advarslen ikke optræder.
--
- Peter Brodersen
| |
Thomas G. Madsen (06-11-2005)
| Kommentar Fra : Thomas G. Madsen |
Dato : 06-11-05 17:32 |
|
Peter Brodersen skrev:
> Jeg plejer blot at reloade et par gange, indtil advarslen ikke
> optræder.
Det plejer jeg også, men det sker oftere og oftere, at det ikke
hjælper.
--
Hilsen
Madsen
| |
|
|