Billige ikoner til kommercielt brug
Fra : Thomas Demant

Dato : 26-10-05 10:11

Jeg er klar over at indlæget er på kant med gruppens fundats, men jeg satser
på det går. Elelrs ved jeg ikke hvor jeg skal spørge...
Men jeg mangler nogle ikoner til brug i en applikation. Min egen kreativitet
rækker ikke til at tegne dem selv og omvendt så er jeg ikke glad for ideen
om at give op til 3$ pr. ikon.
Er der nogen der har en ide til hvor man kan finde ikoner til en rimelig
pris, med et nogenlunde proffesionelt udseende til brug i kommerciel
software?

--
Thomas
4990 Sx

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-10-05 10:58

"Thomas Demant" <news@dement.dk> wrote in message
> Er der nogen der har en ide til hvor man kan finde ikoner til en rimelig
> pris, med et nogenlunde proffesionelt udseende til brug i kommerciel
> software?

Her er noget: http://www.glyfx.com/free.html

hilsen
Uffe

Fra : Thomas Demant

Dato : 27-10-05 21:14

> Her er noget: http://www.glyfx.com/free.html
Tak for det - det er en start. Så mangler jeg kun 3-4 ikoner, det skulle
være til at overkomme at købe i "løssalg"

--
Thomas

Fra : dk_sz

Dato : 04-11-05 11:37

> Her er noget: http://www.glyfx.com/free.html

og http://www.glyfz.com/

mvh
Thomas / http://www.micro-sys.dk

Fra : Thomas Holmgren

Dato : 29-10-05 21:05

Hejsa

IconExperience (http://www.iconexperience.com) har forskellige,
omfattetende pakker med ikoner til rimelige priser.

Mvh.
Thomas Holmgren

Fra : Thomas Demant

Dato : 01-11-05 10:37

> IconExperience (http://www.iconexperience.com) har forskellige,
> omfattetende pakker med ikoner til rimelige priser.
Enormt store pakker, må jeg sige. Jeg må lige overveje det en gang
Tak for det.

--
Thomas

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 01-11-05 14:21

On Wed, 26 Oct 2005 11:10:50 +0200, "Thomas Demant" <news@dement.dk>
wrote:

>Er der nogen der har en ide til hvor man kan finde ikoner til en rimelig
>pris, med et nogenlunde proffesionelt udseende til brug i kommerciel
>software?

Endnu en mulighed:
http://www.virtuallnk.com/professional-icons.aspx

/Jesper