Firefox og MX900 mus
Fra : Ole Ryø Hansen

Dato : 26-10-05 02:52

½øjs@

Jeg har lige fået nettet tilbage efter ufrivvilig pause (TAK STOFANET), og
før havde jeg ingen problemer med min mus og Firefox.
Nu kan jeg ikke bruge knapperne på siden til at komme frem og tilbage på
siderne, og i IE er der ikke nooget problem. Andre, der har det samme, og
meget gerne en løsning.

/Ole

Fra : Anders Lund

Dato : 26-10-05 06:02

Ole Ryø Hansen wrote:
> Jeg har lige fået nettet tilbage efter ufrivvilig pause (TAK STOFANET), og
> før havde jeg ingen problemer med min mus og Firefox.

Det er nok ikke Stofanets fejl..

> Nu kan jeg ikke bruge knapperne på siden til at komme frem og tilbage på
> siderne, og i IE er der ikke nooget problem. Andre, der har det samme, og
> meget gerne en løsning.

Hvis jeg går i SetPoint (softwaren som følger med MX1000 i hvert fald),
er mine ekstra knapper sat til "Generic Button". Så kan Firefox og IE
nemlig godt finde ud af det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-10-05 06:04

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok ikke Stofanets fejl..

Det var faktisk Stofanets fejl
De skulle ha' været her 2 gange, men kom ikke, så efter 2½ måned gad jeg dem
ikke mere. Cybercity tog lige godt en uge.

> Hvis jeg går i SetPoint (softwaren som følger med MX1000 i hvert fald), er
> mine ekstra knapper sat til "Generic Button". Så kan Firefox og IE nemlig
> godt finde ud af det.

Det "generetic button" synes jeg ikke liiiiiige jeg kan se nogle steder, er
jeg også blevet blind nu?

/Ole

Fra : Hans Pedersen

Dato : 26-10-05 18:24

On Wed, 26 Oct 2005 07:03:32 +0200, "/Ole \(6000\)"
<Glem_det@spørg.dk> wrote:

>Det "generetic button" synes jeg ikke liiiiiige jeg kan se nogle steder, er
>jeg også blevet blind nu?

Med min MX1000 med nyeste driver på dansk, har jeg bare sat knapper
til "fremad" og "tilbage", og det virker meget, meget fint.

--
Hans Pedersen

Fra : Anders Lund

Dato : 27-10-05 06:27

/Ole (6000) wrote:
> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det var faktisk Stofanets fejl

Vel ikke det med musen og FF?

> Det "generetic button" synes jeg ikke liiiiiige jeg kan se nogle steder, er
> jeg også blevet blind nu?

Hvis du bruger dansk software, så kan det hedde noget andet. Men inde i
SetPoint, hvor man kan vælge funktioner til knapperne, skal du sætte
frem og tilbage knapperne til at være "standard", "Generelt" eller hvad
de har valgt at kalde de knapper på dansk.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 15:29

"Ole Ryø Hansen" <Glem_det@spørg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siderne, og i IE er der ikke nooget problem. Andre, der har det samme, og

Du har ikke været ved at omdefinere knapperne i mellem tiden i softwaren til
musen? Har en MX300 og kan ikke bruge scroll-hjulet til at åbne sider i tabs
når knappen er indstillet til "dobbeltkvik"

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-10-05 23:09

"CS" <askmeforanaddress> skrev i en meddelelse

> [...]

sider
> i tabs når knappen er indstillet til "dobbeltkvik"

Jeg har hele svineriet på standard, og det virker fint i Internet
Explorer.
Det er en (næsten) helt ren installation. Det er lidt træls, for det er
godt
nok noget, man hurtigt vænner sig til.

/Ole