browser til fladskærmsbrug i stue ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 25-10-05 18:38

et andet spørgsmål : jeg bruger min 30tommersskærm her i stuen som
pcskærm, og har haft/har en del problemer med skriftstørelser, det er
blevet bedre med opera, men nogle gange er jeg nød til at åbne IE for
at se tekst Findes der ikke en browser der er mere velegnet til
fladskærme i stuen hvor man sidder 3 meter væk fra skærmen ? jeg har
prøvet IE og firefox og opera, ingen af dem er perfekte desværre. Hvad
findes der ellers af browsere ?

jeg bruger meget funktionen med schroll på musen /ctrl

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 19:27

Ninja Ninjasen wrote:
> [...]
> fladskærme i stuen hvor man sidder 3 meter væk fra skærmen ? jeg har
> prøvet IE og firefox og opera, ingen af dem er perfekte desværre. Hvad

Opera ser ellers ud til at være den (af de tre i hvert fald), som er
mest fokuseret på at kunne bruges på andet end en computerskærm
(http://www.opera.com/products/homemedia/). Har dog ikke kunne finde en
anden browser, som er fuldkommen dedikeret til tv-skærmen.

Et problem er nok også, at de fleste webdesignere (mig selv inklusiv
slet ikke tænker på, at opbygge deres side, så den også kan ses
ordentlig på en tv-skærm. Det kan nogenlude let gøres (kræver
naturligvis man lige tester sin side først), men jeg tror bare ikke det
endnu er blevet så udbredt at bruge sit tv til den slags endnu.

--
http://www.skovenborg.frac.dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 25-10-05 20:27

On Tue, 25 Oct 2005 20:27:26 +0200, Ulrik Skovenborg <"skovenborg
[hos] gmail dot com"> wrote:

> [...]
>(http://www.opera.com/products/homemedia/). Har dog ikke kunne finde en
>anden browser, som er fuldkommen dedikeret til tv-skærmen.

den du linker til her, er den gratis som den almindelige opera ? det
ser den ikke ud til at være vel + jeg var lige ved at prøve den i går
men da jeg skulle udfylde den der formular skulle jeg også skrive mit
firmas url ? hmm jeg har ikke noget firma er jo bare mig og mit tv her
i stuen det virkede bare ret mærkeligt syntes jeg, ved du hvordan
den så kan hentes ?

> [...]
>naturligvis man lige tester sin side først), men jeg tror bare ikke det
>endnu er blevet så udbredt at bruge sit tv til den slags endnu.

du har nok ret, jeg tror også at lille Danmark er ekstreme hvad angår
indkøb af fladskærme det er nok ikke lige så udbredt mange andre
steder i verden, så måske vi er lidt foran hvad det angår

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 25-10-05 19:48

Ninja Ninjasen <nobody@home.com> wrote:

>jeg har prøvet IE og firefox og opera, ingen af dem er
>perfekte desværre. Hvad findes der ellers af browsere ?

Er der ikke mulighed for at sætte en minimum tekstørrelse i nogen af ovenstående
browsere? - det kan da ikke være noget der er forbeholdt Nescape 7.xx?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 25-10-05 20:29

On Tue, 25 Oct 2005 20:47:42 +0200, Ove Kjeldgaard
<ReadMyEmail@The.Signature> wrote:

>Er der ikke mulighed for at sætte en minimum tekstørrelse i nogen af ovenstående
>browsere? - det kan da ikke være noget der er forbeholdt Nescape 7.xx?

jeg kan godt gøre det i opera, men så kommer der et
størelsesforholdsproblem hmm jeg ved sku ikke lige hvordan jeg skal
forklare det men hvis jeg gør det så kommer der til at mangle
noget af siderne på nogle hjemmesider eller også bliver bokstaverne
MEGAstore når jeg vil scrolle resten af sidenn op

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-10-05 19:56

Ninja Ninjasen <nobody@home.com> posting:

> [...]
>blevet bedre med opera, men nogle gange er jeg nød til at åbne IE for
>at se tekst Findes der ikke en browser der er mere velegnet til

Hvad er problemet mere præcist? For stort? For småt? Evt. eksempler
på sider, der giver problemer.

--
What is life, except excuse for death,

-== http://my.opera.com/community/blog/show.dml/47460 ==-

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 25-10-05 20:35

On Tue, 25 Oct 2005 20:55:39 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@kabelmail.dk> wrote:

>Ninja Ninjasen <nobody@home.com> posting:

>Hvad er problemet mere præcist? For stort? For småt? Evt. eksempler
>på sider, der giver problemer.

det erskidesvært at beskrive men når jeg forstører teksten ved at
scrolle med musen og ctrl så forstører jeg alt tekst på visse
hjemmesider og den tekst der var stor i forvejen bliver nu MEGA og så
skal jeg scrolle på den grå linie i bunden fra side til side for at
læse en side "håber det var forståeligt "

og jeg kan ikke sætte en mindstestørelse for så går det endnu mere
galt når jeg skal til at forstørre for så forstører jeg jo fra en
endnu større tekststørelse end den originale

puha jeg har opgivet et par gange men en dag bliver det vel normalt
med multimediaskærme htpc stuecomputere eller hvad man nu kommer til
at kalde det, og den dag laver folk vel deres hjemmesider til sådanne
skæme også kan jeg håbe

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-10-05 21:01

> [...]

>scrolle med musen og ctrl så forstører jeg alt tekst på visse
>hjemmesider og den tekst der var stor i forvejen bliver nu MEGA og så

Der lyder som om, nogle af problemerne kan løse ved at nedsætte
størrelsen af h-elementerne på websiderne. Gør følgende:

- Først: Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret -> Indhold ->
Indstilling af fremtoning:
Sæt V i "mine skrifttyper og farver" under "forfattertilstand".

- Dernæst: Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret -> Skrifttyper
-- For hver "Webside, <h..>" vælger du denne, og angiver en
størrelse, der fx er kunne være -4 af det oprindelige.
-- Du kan også tage fat i nogle af de andre, fx "formular-tekst" og
"webside, normalt tekst" osv. Pas dog på, at du ikke bryder det
indbyrdes forhold... du skulle jo nødig have en normal tekst på fx
størrelse 25 og en overskrift på 10

>skal jeg scrolle på den grå linie i bunden fra side til side for at
>læse en side "håber det var forståeligt "

Du kan imødegå vandret scroll ved at slå "tilpas til vinduesbredde"
til. Dette kan desværre ikke (endnu?) slås til per standard for alle
sider, du åbner, men du kan anvende Ctrl+F11 til at slå til/fra.

Der findes også en knap, der ligger skjult i en værktøjslinje (den
med brillerne på adressebjælken). Ønsker du at få den et mere
synligt sted, så du kan se om funktionen er slået fra/til, kan du
højre klikke på en bjælke og vælge "tilpas", knapper, browservisning
og trække den ud på fx adressebjælken).

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 05:41

> [...]
>"webside, normalt tekst" osv. Pas dog på, at du ikke bryder det
>indbyrdes forhold... du skulle jo nødig have en normal tekst på fx

ok det lydder ikke helt nemt, det må jeg vist hellere vente med at
prøve til jeg har mere tid

>Du kan imødegå vandret scroll ved at slå "tilpas til vinduesbredde"
>til. Dette kan desværre ikke (endnu?) slås til per standard for alle
>sider, du åbner, men du kan anvende Ctrl+F11 til at slå til/fra.

Se der var noget jeg kan bruge kanongenvej !

> [...]
>synligt sted, så du kan se om funktionen er slået fra/til, kan du
>højre klikke på en bjælke og vælge "tilpas", knapper, browservisning

ja den kender jeg godt, der er opera ret god til hvad det angår, det
erret nemt at fjerne og flytte ikonerne her

det eneste der ireterer mig ved opera er måden man sletter
genveje/bogmærker på, der var IE nemmere syntes jeg, nå men man kan jo
ikke få det hele

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 26-10-05 06:02

Ninja Ninjasen <nobody@home.com> posting:

>det eneste der ireterer mig ved opera er måden man sletter
>genveje/bogmærker på, der var IE nemmere syntes jeg, nå men man kan jo
>ikke få det hele

Hvad tænker du mere præcist på?

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 15:09

On Wed, 26 Oct 2005 07:02:02 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@kabelmail.dk> wrote:

>Ninja Ninjasen <nobody@home.com> posting:

>Hvad tænker du mere præcist på?

Med IE kan man bare højreklikke på et bogmærke og så vælge slet. Det
brugte jeg meget i IE for jeg føjer mange links til min liste for at
huske dem, men så sletter jeg også mange og der syntes jeg bare at de
var nemmere at slette i IE end i opera hvor jeg syntes at det er lidt
rodet

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 09:15

Ninja Ninjasen skrev:

> det eneste der ireterer mig ved opera er måden man sletter
> genveje/bogmærker på, der var IE nemmere syntes jeg, nå men
> man kan jo ikke få det hele

Jeg har bogmærker liggende på det sidepanel der kaldes frem og
fjernes med F4. Jeg sletter et bogmærke ved at markere det og
trykke [Del], og så tømmer jeg skraldespanden engang imellem.
Meget nemmere kan det ikke være.

Jeg har bogmærkerne fremme permanent, men det kommer nok an på
ens skærmstørrelse om det er praktisk.

Hvis du højreklikker på panelets venstre kant, får du adgang til
"Tilpas". Der kan du bestille at vinduet skal være flydende hvis
du vil.

Jeg synes at Operas håndtering af bogmærker er ret fleksibel.

--
Bertel

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 15:18

On Wed, 26 Oct 2005 10:14:33 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>fjernes med F4. Jeg sletter et bogmærke ved at markere det og
>trykke [Del], og så tømmer jeg skraldespanden engang imellem.

ok det vidste jeg så ikke det virker meget smart bortset fra at det så
optager 30% af min skærm hmm bare jeg kunne fjerne den bjælke hvor
bogmærke-mærket er i , jeg har nu fjernet de andre men ville godt have
den bjælke helt væk så når jeg trykker f4 så kommer der kun
bogmærkerne frem, kan man det på en måde ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 16:25

Ninja Ninjasen skrev:

> ok det vidste jeg så ikke det virker meget smart bortset fra at det så
> optager 30% af min skærm

Du kan naturligvis justere bredden.

> [...]
> , jeg har nu fjernet de andre men ville godt have den bjælke
> helt væk så når jeg trykker f4 så kommer der kun bogmærkerne

Ikke med F4, og ikke helt det du ønsker, men tæt på. Hvis du
klikker med musen helt til venstre på panelbjælken - der er en
tynd streg helt ude i den venstre kant - så forsvinder alt
undtagen den tynde streg. Et klik mere, og panelet kommer frem
igen. Jeg kender ikke en tastaturgenvej til den funktion for jeg
bruger den ikke.

--
Bertel

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 17:37

On Wed, 26 Oct 2005 17:24:33 +0200, Bertel Lund Hansen
> [...]

>undtagen den tynde streg. Et klik mere, og panelet kommer frem
>igen. Jeg kender ikke en tastaturgenvej til den funktion for jeg

Det er også ligemeget med en genvej, det er jo genialt med den streg
som jeg nu har gjordt næsten usynlig og når jeg så skal se mine
genveje trækker jeg bare musen helt ud til venstre uden at skulle
sigte på noget klikker og vupti så er mine genveje der tak for
tippet, ! hold kæft jeg bliver klog af newsgroups

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-10-05 17:54

> [...]

>den bjælke helt væk så når jeg trykker f4 så kommer der kun
>bogmærkerne frem, kan man det på en måde ?

Jeg går ud fra, du mener den bjælke, hvor der er "knapper" til at
vælge "bogmærker", "notater", "overførsler" osv.

Ønsker du at få denne bjælke fjernet, gør du dette:
Funktioner -> Udseende -> Værktøjslinjer.
Klik på bjælken, klik fx på "historik" i den. Nu er den markeret.
Herefter vil alle ændringer, du foretager, gælde for denne.
Nu vælger du så "Ingen" ud for "Placering"

Du kan nu slå bogmærke-panelet fra/til med CTRL+2 og uden at have
den omtalte bjælke vist. Du kan også anvende F4. Jeg mener, Opera
husker det sidst åbne panel (i dit tilfælde er det altid
"Bogmærker).

HVis du mente en anden bjælke, er fremgangsmåden den samme -- ellers
spørg igen

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 19:13

> [...]
>den omtalte bjælke vist. Du kan også anvende F4. Jeg mener, Opera
>husker det sidst åbne panel (i dit tilfælde er det altid

Så er den bjælke fjernet helt kanon, tak for svaret og fik også
lige fjernet søgevinduet som sad i bogmærkepanelet og de der briller,
det fylder jo ret meget på min skærm så nu er det jo pludselig blevet
meget nemmere end det var i IE for i IE skulle jeg jo "sigte" med
musen for at ramme favorites, her kan jeg bare trække den ud til
venstre uden at sigte så det er faktisk hurtigere, jeg bliver sku
overrasket over opera gang på gang vildt nok at den er gratis

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 31-10-05 20:07

Christian Bohr-Halling <nospam@kabelmail.dk> posting:

>Du kan imødegå vandret scroll ved at slå "tilpas til vinduesbredde"
>til. Dette kan desværre ikke (endnu?) slås til per standard for alle
>sider,

Er vist ikke hele sandheden:
http://my.opera.com/Junyor/blog/show.dml/3578 (jf. "Small-Screen
Rendering")

(for interesserede
http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/renderingMode.html)

--
What is life, except excuse for death,

-== http://my.opera.com/SerbianFighter/albums/show.dml?id=9482 ==-

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 01-11-05 14:44

On Mon, 31 Oct 2005 20:07:01 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@kabelmail.dk> wrote:

> Er vist ikke hele sandheden:
> http://my.opera.com/Junyor/blog/show.dml/3578 (jf. "Small-Screen
> Rendering")

Naturligvis ikke SSR, der er interessant, men 'Medium-Screen Rendering'.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-05 20:18

Den 25-10-05 19.37 skrev Ninja Ninjasen følgende:

> jeg bruger meget funktionen med schroll på musen /ctrl

I Netscape, Firefox og Mozilla kan du fastsætte en
minimumsskriftsstørrelse. Jeg ved ikke, om det også kan gøres i Opera.

Hvis det ikke er skriftstørrelsen på siderne, men derimod i menuer osv.
kan den også ændres i Netscape, Firefox og Mozilla, men det er lidt mere
nørdet. Jeg vil tro, den også kan ændres i Opera.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-05 20:46

Ninja Ninjasen skrev:

> [...]
> pcskærm, og har haft/har en del problemer med skriftstørelser, det er
> blevet bedre med opera, men nogle gange er jeg nød til at åbne IE for

Du må forklare præcis hvad der er galt hvis vi skal hjælpe.

Jeg har svært ved at tro at IE kan vise noget som Opera ikke kan
bedre. Jeg har i hvert fald ikke oplevet det.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-10-05 22:07

Kan Opera vise http://www.lademann.dk/ Firefox kan ikke

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-10-05 22:19

Jesper Hansen wrote:

> Kan Opera vise http://www.lademann.dk/ Firefox kan ikke

Nej, men det er sgu' ikke browserens skyld.
At man kan lave noget, der er så ringe overgår min forstand.

--
Benny Nissen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-10-05 22:36

On Tue, 25 Oct 2005 23:19:28 +0200, Benny Nissen wrote:

> Nej, men det er sgu' ikke browserens skyld.

Næh nej - overvejede bare at inst Opera hvis den kunne, så jeg må blive på
IE på den side.

> At man kan lave noget, der er så ringe overgår min forstand.

Ja det virker lidt amatøragtigt...

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-10-05 22:48

Jesper Hansen skrev:

> Kan Opera vise http://www.lademann.dk/

Ja da. Den viser præcis hvad den får serveret.

Hvorfor spørger du?

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-10-05 23:41

On Tue, 25 Oct 2005 23:47:55 +0200, Bertel Lund Hansen  wrote:

> Ja da. Den viser præcis hvad den får serveret.

Benny N. skriver den ikke kan og du skriver den kan?

> Hvorfor spørger du?

Fordi så ville jeg installere Opera.

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-10-05 23:55

Jesper Hansen wrote:

> Benny N. skriver den ikke kan og du skriver den kan?

Så har jeg udtrykt mig forkert.
Jeg bruger Firefox (og kun Opera til at teste med), og har altså ikke
prøvet at åbne siden i andet end Firefox og IE.

Når en side er så elendigt opbygget som ovenstående smutter jeg hurtigt
igen.

Desuden Bertel: Opera viser jo ikke siden som Jesper gerne vil se den,
men en forklaring om, at Opera ikke er understøttet. På samme måse som
Firefox (indtil man sender en anden UserAgent-string afsted mod siden

--
Benny Nissen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 00:48

Benny Nissen skrev:

> Så har jeg udtrykt mig forkert.

Nej, jeg var bare i drillehumør, men også lidt seriøs. Den gør jo
det som designerne har bedt den om. Det er *dem* der er
klamphuggere, og ikke browserne der fejler noget. W3's validator
viser 23 fejl.

> Jeg bruger Firefox (og kun Opera til at teste med), og har altså ikke
> prøvet at åbne siden i andet end Firefox og IE.

I Firefox ser den næste side som man kan klikke sig frem til,
ganske rigtigt ubrugelig ud. Desværre er Opera blevet mere
fejltolerant med de senere versioner.

Ja, det er latterligt.

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-11-05 20:44

On Wed, 26 Oct 2005 00:54:41 +0200, Benny Nissen wrote:

> Desuden Bertel:

Nu hedder jeg li'godt ikke Bertel, men alligevel ...

> Opera viser jo ikke siden som Jesper gerne vil se den, men en forklaring
> om, at Opera ikke er understøttet.

Sådan gør min Opera 8.5 ikke. Den viser siden nogenlunde som IE, blot
kniber det med billederne nederst t.h.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-11-05 21:39

Peter Loumann skrev:

> Sådan gør min Opera 8.5 ikke.

Opera er som standard sat op til at bilde serveren ind at den er
IE [indsæt selv passende bandeord]. Det er noget af det første
jeg ændrer når jeg sætter den op.

--
/Bertel

Rikke Mølgaard - en stemme der fortjener at blive hørt:
http://www.rikkemoelgaard.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 00:42

Jesper Hansen skrev:

> Benny N. skriver den ikke kan og du skriver den kan?

Den viser denne her tekst:

========
Desværre er din browser ikke blandt dem, vores nye site
understøtter. Lige nu understøttes kun Microsoft Windows Internet
Explorer version 5 og nyere. Andre browsere vil med tiden blive
understøttet, men vi kan intet sige om hvornår det sker.

Du kan gratis hente den nyeste browser fra Microsoft her. Det kan
dog godt tage et stykke tid, hvis du ikke har en meget hurtig
forbindelse.

Du kan også vælge at købe et computerblad; de fleste har en cd
indlagt med de nyeste browserversioner. Selve installationen
plejer at gå hurtigt og nemt.

Hvis du alligevel gerne vil prøve at se vores nye site med din
nuværende browser, kan du klikke her. Men du vil nok blot opleve
en hel del fejl.
========

.... præcis det som siden serverer.

Hvis man går klamphuggerne nærmere på klingen og benytter det
link de har anbragt ved "kan du klikke her", kommer den side frem
som de formodentlig serverer direkte for IE.

Det er en smal sag at tjekke hvilken browser folk bruger og så
give dem en skodbrowserside selv om der ikke er nogen teknisk
grund til det. Det er der en del der gør. Men det kan da godt ske
at der er en eller anden ting på siden der ikke virker i Opera.
Hvis man skriver inkompatibel kode, udelukker man visse browsere,
og så har man bagefter et hulens mas med at få det hele til at
virke i dem også. Det er den mest bagvendte måde man kan gå frem
på.

> Fordi så ville jeg installere Opera.

Det er der da al mulig grund til.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-10-05 09:32

On Wed, 26 Oct 2005 01:41:33 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er der da al mulig grund til.

Det tror jeg så jeg prøver... Har den forresten Tabbrowsing ligesom FF?

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 09:48

Jesper Hansen skrev:

> Det tror jeg så jeg prøver... Har den forresten Tabbrowsing ligesom FF?

Øh ... FF har tabbrowsing ligesom Opera. Det var dem der hittede
på det.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-10-05 10:36

On Wed, 26 Oct 2005 10:48:08 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Øh ... FF har tabbrowsing ligesom Opera. Det var dem der hittede
> på det.

Ja ja whatever - bare den har det...

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-10-05 11:20

> Øh ... FF har tabbrowsing ligesom Opera.

Nej, ikke ligesom. Opera har det en del bedre, som jeg ser det.
news:hq6il11mnrjfbajtubjfstr70vkajmqc7g@dtext.news.tele.dk oplister nogle
af de ting, jeg villle savne mht. faneblade i en ff uden relevante
udvidelsesmoduler.

> Det var dem der hittede på det.

Ja, det kom til i Opera 4. Tidligere, så vidt jeg husker fra 1994-1995,
var der "kun" tale om MDI i den forstand, at der manglede en bjælke med de
åbne sider. Interesserede kan se
http://www.igd.fhg.de/archive/1995_www95/proceedings/posters/31/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-10-05 20:44

On Wed, 26 Oct 2005 10:48:08 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Øh ... FF har tabbrowsing ligesom Opera. Det var dem der hittede
> på det.

Lige en sidste. Har Opera også en værktøjslinie hvor de mest brugte
bogmærker kan lægges?

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-05 21:00

Jesper Hansen skrev:

> Lige en sidste. Har Opera også en værktøjslinie hvor de mest brugte
> bogmærker kan lægges?

Ja, og du kan også trække genveje til udvalgte sider ud på andre
bjælker. Den specielle værktøjslinje hedder "Personlig bjælke",
og man kan have mapper liggende på den.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-10-05 22:03

On Wed, 26 Oct 2005 22:00:06 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, og du kan også trække genveje til udvalgte sider ud på andre
> bjælker. Den specielle værktøjslinje hedder "Personlig bjælke",
> og man kan have mapper liggende på den.

Ok - så prøver jeg sq

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 15:20

> [...]

>Jeg har svært ved at tro at IE kan vise noget som Opera ikke kan
>bedre. Jeg har i hvert fald ikke oplevet det.

jeg har prøvet at forklare det længere oppe, men det er sku svært, men
opera kan ikke vise min netbank ! danskenetbank det har jeg opgivet
totalt men det er egentlig også det eneste jeg stadig bruger IE til