popup besked til ikke IE bruger (javascrip~
Fra : laitch

Dato : 24-10-05 20:13

jeg er ved at lave en side som ses bedst i IE der for ville jeg
gerne havde at der kom en popup besked til folk der ikke bruger
IE når de kommer ind på siden.
Jeg har ingen forstand på javascript, og har ikke tid til at lære
det nu (måske senere)... så jeg ville gerne høre om der var nogle
der var super til det og lige kunne lave noget på 5 min, kendte
et link til et script e.l.

jeg har en deadline... hjælp mig, please

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-05 20:53

laitch skrev:

>jeg er ved at lave en side som ses bedst i IE der for ville jeg
>gerne havde at der kom en popup besked til folk der ikke bruger
>IE når de kommer ind på siden.

Det ville da være bedre at lave hjemmesiden, så den
fungerer/vises stort set ens i alle browsere.

En pop-up er en dårlig ide, de fleste bruger jo pop-upblokering,
så de vil ikke se den.

En enkel løsning, lavet med css, se kildekode:

http://ellentoft.1go.dk/test/ikkeie.htm
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : laitch

Dato : 24-10-05 21:09

Knud Gert Ellentoft wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Det ville da være bedre at lave hjemmesiden, så den
> fungerer/vises stort set ens i alle browsere.

jeg er helt enig, men har ikke tid til at fikse problemet

> En enkel løsning, lavet med css, se kildekode:
>
> http://ellentoft.1go.dk/test/ikkeie.htm

Lige hvad jeg skulle bruge, tak for hjælpen

Fra : Christian Hansen

Dato : 24-10-05 21:54

laitch wrote:

> jeg er helt enig, men har ikke tid til at fikse problemet

Men du har tid til at lave popups med mere? :)

jeg holder mig pænt væk

/chrsen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-10-05 22:05

laitch wrote:
> jeg er helt enig, men har ikke tid til at fikse problemet

Det har tit slået mig med undren, at folk spørger om løsningen på et problem
på et tidspunkt, hvor siden egentlig skulle have været færdig.

Udvikling af en webapplikation tager noget tid. Og hvis man ikke har nogen
særlig erfaring, tager det meget tid.

Man kan spare sig selv for meget hovedbrud, mange udrevne hårtotter og mange
søvnløse nætter, hvis man giver sig selv og projektet den tid, det tager -
og hvis man ikke venter med at spørge om hjælp til i allersidste øjeblik.
;)

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/