Cookie
Fra : Leo Børger

Dato : 24-10-05 18:21

ved ikke helt hvilken side af hegnet jeg skal spørge i, så derfor helgardere
jeg mig der ;)

Jeg vil gerne vide mere om at lave cookies, da jeg vil bruge dem på mit site
i lidt intern reklame, MEN heller ikke vil have at brugere skal
overeksponeres. Ja korrekt en reklamemand med etik overfor brugerne ;)

Nej det jeg vil er at sørge for at en eller flere reklamer i form af
popup/under/interstitial ect ikke laver andet end at genere

Leo
(thomas)

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-10-05 21:31

Leo Børger skrev:

> at sørge for at en eller flere reklamer i form af
> popup/under/interstitial ect ikke laver andet end at
> genere

Som om det ikke er nok Hvorfor tror du at folk har
popupblokeringsprogrammer installeret?

Der findes ikke noget der er mere irriterende. Vil du
have folk til at flygte skrigende fra din side, så skal du
bare lave en masse popupvinduer - det skal være på
hver eneste klik på siden - de skal ikke kunne lukkes
før man har scrollet helt ned i bunden for at klikke OK
til at man har læst og forstået indholdet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Carolyn Annette Werl~

Dato : 24-10-05 22:19

> [...]
> før man har scrollet helt ned i bunden for at klikke OK
> til at man har læst og forstået indholdet.

Det er nu ikke så meget holdningerne til hvad der er godt eller skidt jeg
har var ude efter, men mere en vejledning til at lære noget om cookies.
At din og anders holdning til dem er som du giver udtryk for, er mig totalt
ligegyldig.

at de popups du måske støder ind i på div teenslut.com er til din hindring,
men hvis man bare har en anelse omlæb i top etagen kan det bruges med
fordel.

Thomas